met behulp van timer voor 16f877 of 18F4550

A

anuphr

Guest
Ik weet hoe ik een timer in te stellen, maar nu moet ik de timer te starten van een aantal middelste waarde zoals 100h Hoe kan ik 100 uur op te slaan in de timer te registreren en ik ben met behulp van ultrasone dus ik ben van plan om een timer te gebruiken hoe kan ik lezen de tijd telt aanwezig is in de timer na ontvang ik de signalen die ik gebruik foto 16f877 of PIC 18F4550 als iemand heeft de code wel mail het me te plzzzzzzzz plzz doe help me ik wil techniek aansluiten, zodat de voorbereiding van bouwprojecten

Hallo, U kunt preload een timer met 0x0100 simpelweg door te schrijven naar het - clfr TMR1L clrf TMR1H bsf TMR1H, 0 Probeer te kijken naar de CCP module voor timing uw pulsen

Ik schrijf programma in C met behulp van MPLAB hoe om te schrijven in c van deze codes plzz mij leiden

u kunt laden waarde die u wilt (0x100) met timer registreert TMRxH en TMRxL, vergeet dan niet te onderbreken in verband registreert ingesteld en ISR voor de timer te creëren. alleen de syntax zal zijn, stel dat je bent timer 0 gebruikt: TMR0H = 0x01; / / u laadt om de timer te registreren 0x0100 TMR0L = 0x00; good luck

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back