menu weer te geven is altijd in mijn monitor ....

D

DavidNelly

Guest
hallo collega's,
Mijn CRT-monitor (Samsung, SyncMaster 753 DFX), menu is het altijd weergegeven en alle front bedieningsschakelaars (micro-switches) zijn ok.
Enig idee?alstublieft.
Bedankt voor uw tijd.

Het is een algemeen probleem met veel van de monitoren als gevolg van leeftijd ....is je een oude??hoe lang is het geleden in gebruik is??

voor dit te proberen te duwen op de menuknop vele malen en als het verdwijnt je geluk anders moet je gewoon opgemaakt met dit of .... te geven voor het onderhoud van uw monitor

Hoi A. Anand,
Dank u voor uw reactie.
Mine is nog niet zo oud.Het is ongeveer 1 jaar.
En ik heb al gecontroleerd of het micro-switches.Ze zijn ok.
Hoe dan ook, help die experieced dat soort problemen.
Bedankt

mijn vriend het zelfde probleem ervaren en zijn monitor was een oude ....Het is algemeen te wijten aan stof ....Het korte broek voor een deel ergens ....hij had het een keer schoongemaakt en het probleem ontstaan voor didnt ergens ...vervolgens het knopje weer omhoog ....

voor mij had ik een aantal soortgelijke problemen, maar de instabiliteit opgelost door te gaan over de gehele printplaat met een sterk vergrootglas.als soldeer plekken zijn gevonden met een spleet in het verhaal vertellen, zou ik resolder hen.nu is mijn monitor is rock solid.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back