Meningen over Lattice xPLD prestaties

J

jay_ec_engg

Guest
Hi freinds .. hebben iedereen gewerkt aan Lattice xPLD ... hoe goed het is voor de montage .. en hows de isplever tool?? is het comfortabel?

De XPLD is vrij flexibel. Ik vond dat het monteren van een ontwerp in een std CPLD harder dan past het in XPLD. Ik heb nu ispLEVER 4,2 - goed verloopt groet,

HI jay_ec_engg, Be carefule als je gebruik maakt XPLD de ram bron. Het zal de P & R moeilijkheid. En niet proberen om de pin lock zelf, laat de software om de pin zelf toe te wijzen. En gebruik de versie later dan 4.1. Probeer het 3de deel EDA-software te gebruiken om de HDL te passen, en gebruik vervolgens LEVER aan het EOF dossier samen te stellen.

Hi my_garden .. Is er enige moeilijkheid bij het toekennen van pinnen door onszelf?? Ik heb nu al toe te wijzen pinnen voor hardware .. en codering is de helft van de manier waarop ... Please reply me Jay

Hoi Jay_ec_engg, Als u nog niet gebruikt XPLD het geheugen resource, hoeft u niet tot het toekennen van pinnen zorg. Omdat de ram bron verspillen te veel router bron.

Weet je van SRAM configuratie-optie met XPLD? Hoe precies kunnen we implementeren?? RAM die u het over hebben is dit SRAM voor de configuratie of het RAM-geheugen wordt gebruikt voor onze toepassing?? Vlaamse gaai

HI Jay, The Ram ik het over heb is de ram, die configed van MFB. XPLD kunnen worden geprogrammeerd als een CPLD. Niet om de configuratie vooruitgang zorg.

Hey Jay nu kun je proberen met Lattice XP-apparaat als de beste 's middags vluchtige FPGA Infinite keer herconfigureerbare .. proberen dat uit .. als je een hekp lemme weten

Havae u gebruik gemaakt van deze FPGA? Ik hoorde ervan, maar krijg geen reactie van anderen over hoe goed het is ... do u vindt het flexibel en eenvoudig?

Hoi Jay, XP en XO zijn de nieuwe producten van Lattice. Deze twee producten maken gebruik van dezelfde XP-technologie, net als XPLD. Maar ze zijn veel goedkoper dan XPLD. Ze zijn allemaal LUT basis van het apparaat. XP is focus op lage kosten FPGA, XO is focus op grote CPLD.

XPLD is gewoon een naam die Lattice heeft gebruikt om onderscheid te maken tussen dit apparaat familie en een standaard CPLD. Dit apparaat heeft FPGA I / O-opties, geheugen en PLL's, en het is ook geconfigureerd via een parallelle uP bus naast de standaard JTAG / B-Scan. Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back