Meer ontwerpen van een audio-versterker voor beginner

K

kristanto

Guest
Ik wil leren hoe je een audio-versterker ontwerp van nul.Ik zocht veel boeken, en ik vond "Electronic Devices and Circuit Theory" van Robert Boylestad.Is het goed?Als dat boek goed genoeg is, kunt u mij zeggen welk boek ik moet lezen nadat ik dat boek lezen?Sorry, was mijn Engels verschrikkelijk.Bedankt.

Hoi,

Nadat u de knie Boylestad kennis, probeer dan het boek van Sonthheimer, Designing audio circuits.Het heeft zeer goede uitleg van het ontwerpen van audio ampps en dergelijke.maar zijn hier niet beschikbaar

Ik stel voor dat je deze uitstekende site:

http://sound.westhost.com/index.html

En deze fundamentele boeken:

High Power Geluidsversterker bouwhandleiding - G. Randy Slone

High Efficiency Audio Power Amplifiers - Ronam Van der Zee

Audio Power Amplifier Design Handbook - Douglas Self

Oh ja, ik ben het eens met rkodaira, website Rod Eliot heeft bos van uw interesse.

rkodira, soory ...Ik wil vragen over fundamentele boeken die u aanbevolen.Heeft u e-boek voor die boeken?Ik relly moet dat boek, maar ik had niet genoeg geld voor het kopen van die boeken (ik zag Amazone).Please ....

Hallo

U kunt hier kijken

H ** ps: / / instruments.no-ip.org

Op ebooks map die u hebt veel handleidingen

Groeten

Hallo, kan u met Google of Wikipedia voor links met betrekking tot geluid of audio-versterker ontwerp.
U kunt ook zien akoestische boeken of boeken als Malvino voor een standaard audio-versterker circuit.
Dat zou om te beginnen vanaf nul.

Gelukkig heb je twee boeken (Zelf en Zee en een extra: Duncan), dat ik aanbevolen kan vinden, in de e-boeken downloaden / uploaden deel van de Edaboard (probeer de vrije spiegel links als je niet genoeg punten hebben).Zet "versterker" in het zoekvak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back