MATLAB CODES voor CDMA Rake RECEIVER?

Ik moest ook nog de matlab code ....
mijn email: jess_cgc (at) yahoo.com.sg

THANKS!

zie dit Simulink in dit URL

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=2437&objectType=file

Hoi allemaal ...Kunt u mij ook de code voor CDMA hark ontvanger? I really need your help, thank you so much for your help ...mijn email cacha_chick (at) yahoo.comregrads,

Herlin

Ik doe momenteel mijn laatste jaar project 'Smart Antenna System in WCDMA systeem'. Kunt u pls zenden de CDMA hark ontvanger matlab code via mijn e-mailadres huili_85 (at) yahoo.com? Thanks a lot.

groeten,
huili.

hey Plzz stuur me d code voor CDMA hark ontvanger asap i hav naar mijn verslag van maandag ..... Plzz guys help me out .......... nd koppelingseisen hierboven is voor d rake receiver of algemeen voor CDMA?
mijn e-id is bhandari_anuj (at) hotmail.com

Hallo iedereen ... im in mijn laatste jaar op n doin mijn laatste jaar project ni nodig mathlab simulatie codes voor CDMA betrekking tot de tarief ... kan iemand mij helpen hier .. ik moet echt die codes .. plz help .. thanks

Misschien moet u dit lezen:
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

gelieve i verzoek voor u te verzenden CDMA-code toe aan mijn e-mailadres (hassan.abdu (at) hotmail.com )........................... ...................................
dank

Hoi
Ik ben een laatste jaars student en ik hard nodig deze code kan u plz send it to me
bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back