magnetron

Er is geen verschijnsel achter een smith diagram.Het
is gewoon een complot van de geldige vergelijkingen voor microgolfsystemen.Dit stelt ons in staat te stellen op de kaart in plaats van met behulp van wiskunde te achterhalen van het probleem.Ik
ben er zeker van dat de mensen die gebruik maken van Smith grafieken dagelijks appreciëren niet hoeft te doen op
de Maxwell-vergelijkingen (een elektrisch ingenieur nachtmerrie,
want ik
ben te horen).

AWAN schreef:

please tell me het fenomeen achter smith chart

Het
is een soort van meningsuiting van de transmissie-lijn theorie.

hoi.
De smid grafiek is geen phenomenon.This grafiek kan heel eenvoudig de berekeningen in de magnetron, zoals de impedantie, admitance en S-parameters.

Smith chart is niets maar transformatie van cartesische coördinaten systeem voor positieve reële bijl van impedantie of reflectie coeficient vlak diagram waar nul en oneindig waarden van de echte en denkbeeldige assen worden gepresenteerd op een enkele tekening.Dit wordt bereikt door gebruik te maken van transformatie formule.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Smith grafiek wordt algemeen gebruikt voor de vereenvoudiging van het oplossen van de transmition lijnen problemen.de beste voordeel is visualisatie oplossen.het fenomeen achter is summerized in ronde lengte berekening.in smith grafiek kunt u de berekening van alle problemen op het gebied van transmition lijnen slechts in een cirkel die een eenheid
straal en milieu = λ/4π.
vindt u meer uitleg in tekst boek.

AWAN schreef:

AWAN schreef:

zegt:
Ik ben persoonlijk geen grote fan van Smith kaarten, maar ze hebben enkele historische waarde,
die zijn gebruikt in
netwerk-analyzers, en kun je waarnemingspunt oneindige verandering in impedantie in een eindige ruimte.

Smith grafiek is een polaire plot van impedanties, wordt het gebruikt om stub, input impedantie, reflectie coëfficiënt, swr, snel, zonder op te lossen vergelijkingen ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back