magnetron PIN-code en Schottky diodes

K

khouly

Guest
Ik moet een PIN-en Schottky-diode kopen is actief in C-band tot 8 Ghz,
Ik heb controleren avago maar de diodes zijn erg duur

is er anothers in de markt

Thanks in advance

Khouly

M / A-COM produceren ook PIN-diode.Maar op dit zo hoge frequentie band, vraag ik me af de teerling is uw enige keuze en het kan niet goedkoop zijn.

daadwerkelijk Ik heb geen faciliteiten om de draad binding sterven of het solderen, maar ik heb een verpakt diode te kunnen gebruiken

Ik zal ze in Mixer, macht detector toepassingen in deze bandKhouly

grote rfmw,
Ik heb de diodes, en kreeg de specerij modi voor de website, maar ik weet niet in welk formaat
do u know?Heeft of u gebruik maken van de niet-lineaire modellen voor deze diodes voor

khouly

Infineon biedt geen kant-en-klare Spice modellen.Ze bieden chip SPICE-model en pakket model afzonderlijk.U moet handmatig treden de modellen samen in een model voor het apparaat.

Maar Ansoft ontwerper heeft al het model klaar om te gaan en ADS moet hebben te nee?Ik heb niet geprobeerd de BAT14 of BAT15 serie modellen van mezelf, maar vele anderen.Je moet voorzichtig zijn toetreding tot de verpakking en chip model samen om een sub_ckt maken ...

Hoop dat je hebt succes.

Ja, ik heb gemerkt dat ze hen apart, ik zal proberen yo hen aan te sluiten, en regerated de gegevens en vergelijk het met S paramters

Khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back