M-Tech/MS door middel van onderwijs op afstand

Hallo, Gisteren belde ik de Manipal University jongens en kreeg de info ... Ze zullen binnenkort lanceren in Delhi .. Bedankt voor de info Rajesh .. Kumar

Jongens ik heb contact opgenomen met deze Manipal zakelijke MS jongens .. het grootste nadeel dat ik zie in deze is dat deze cursus niet UGC wordt erkend .. dus ik twijfel aan de geldigheid van het certificaat na afloop van de cursus ... Ik ben nogal geïnteresseerd in de PGCET .. als ik in Bangalore nu .. maar wat nog belangrijker is, neem ik aan dat de cursus zal worden UGC herkend .... Kan iemand dit bevestigen ... zal het certificaat aan het einde van de 3 jaar part time MTech uiteraard gelijkwaardig aan een regelmatig twee jaar MTech cursus?? Gelieve te reageren .. thanks a lot

Hallo Biswani, De cursus is zeker gelijk aan M. Tech Full Time. De PGCET examen is het gevolg altijd nu. De link voor PGCET Examen details zijn als volgt. pgcet.vtu.ac.in De link ergens een probleem heeft. Heb geduld en blijf proberen. cheers, Kiran

Hallo allemaal, De langverwachte PGCET - 2008 is nu hier: Belangrijke data: 1) De down loadable aanvraagformulier is alleen beschikbaar van 04-05-2008 tot 31-05-2008 2) Uiterste datum voor ingevulde aanvraagformulier ontvangen op PGCET Cell, Belgaum: 31-05-2008 3) Geschreven Test: 22-06-2008 (zondag) 5) Rank Verklaring: 10-07-2008 (voorlopig) 6) Seat Selection: 14-07-2008 voorlopig). Ik heb geupload het aanvraagformulier, brochure met dit antwoord als soms de website pgcet.vtu.ac.in onbeschikbaar zou zijn. Hebben een geweldige studietijd. Cheers, KK

Laat het me weten wat voor verschil het maakt wanneer zij wordt erkend geen UGC.? Ik ben me niet bewust van de waarde van UGC. Manipal uni (dist edu) is het geven van onderwijs alleen voor employess .. Geen effect op de baan of daar carrière.?

Als UGC erkend dan is de graad wordt officieel erkend te worden over alle universiteiten. Kan echter bedrijven nog steeds de waarde van het MS mate door Manipal.

Ik sprak met Manipal universele-leren Pvt Ltd, de UGC erkend

Ik had een mail van hen paar maanden terug .. waaruit blijkt dat het niet UGC wordt erkend .... zodat komt als een verrassing .... maar ik zal graag willen weten dat het is .... ur praten over de corporate MS-programma, toch? [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 25 minuten: [/color] [/size] Ik heb het over de corporate MS programma alleen .... niet om het afstandsonderwijs ..

hai iam BE in de elektronica en communicatie en ik wil ME doen in annauniversity op hetzelfde gebied door middel van afstand education.please imformation over hoe toe te passen geven

Hi ... Is VTU het aanbieden van parttime M Tech voor power electronics? plaats dan een reactie als sommige lichaam weten??

Hi VTU biedt Part time MTech alleen in computernetwerken en VLSI & embedded systerm design. VTU biedt geen deeltijd MTech in de vermogenselektronica. wat Sudarshan

Hi guys, ik sprak met de Manipal Jongens vorige week. Het Part-Time MS cursussen zijn UGC herkend. Ik kreeg een antwoord van Rajendra Joshi, Manipal
Manipal University is een universiteit wordt geacht erkend door de UGC en het Ministerie van HRD, Govt. Van India. Echter, de MS programma aangeboden door Manipal University is een buiten de campus programma dat wordt aangeboden aan werkende professionals in het weekend. Het is niet goedgekeurd door AICTE als AICTE keurt alleen full-time On Campus-programma's. Het certificaat dat wordt toegekend heeft geen vermelding op part-time of afstandsonderwijs in en is zo goed als een fulltime certificaat. De opleiding wordt aangeboden bijna als een autonome een door Manipal University. Het is echter zeer breed geaccepteerd in de industrie en we hebben exclusieve partijen voor de medewerkers van bedrijven als Intel, Honeywell, IBM en GE een paar te noemen en we hebben de kandidaten worden voorgedragen uit meer dan 55 bedrijven. U kunt zich aanmelden voor PhD van de Universiteit Manipal na voltooiing van het MS-programma maar ook van andere universiteiten ook. Maar doe contact op met de universiteit / instituut direct ook als zij hebben hun eigen criteria ook.
Kumar

Hi Sir, im onlangs voltooide BTech nu im interesse om ms doen via onderwijs op afstand kunt u geef mij geen suggesties voor die

Hallo, Ik heb onlangs gehoord van het MS programma aangeboden door Illinois Institute of Technology, Chicago. De accrediated in de VS en bieden ze cursussen door middel van online leren met studenten die te verschijnen voor examens zowel in Chicago of in hun lokale centra in andere countries.In India hebben ze centra in Mumbai, Chennai, Bangalore, Pune, etc ... Gelieve kan iemand laat het me weten als je zijn gekomen over mensen die dit hebben gedaan cursus en delen hun opinoin op deze cursus ..

Ik heb een vriend die doet zijn MS in Illinois Institute of Technology, Chicago ... Zijn kleine beetje duur cursus (rond Rs.4Lac) .. De lessen zijn online en u moet de examens worden weergegeven in een van het centrum.

iedereen die een afstand van MS koers in de elektronica, kunt u uitleggen hoe ze te voeren practica in de uitbreiding centrum, of die univ / CLG biedt de beste mogelijkheid?

Illinois Institute of Technology (IIT USA) voert op afstand onderwijs in Masters Electronics. Zeer goede planning en techlogies u kunt selecteren. Neem contact op met uw lokale adviseur. -Paul

Hai vrienden ... Ik ben werkzaam in Abu Dhabi ... afgewerkt b.tech in IT-en MBA ... wud graag m.tech doen via het onderwijs op afstand programma's .... Cud iemand suggereren universiteiten en de details van de zorgen M. tech onderwijs op afstand .... mijn moedertaal is Trivandrum, Kerala ... thanks guys

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back