lijn reglation en TC van de bandgap

C

chu

Guest
Hi all,

(1) Wat is lijn regelgeving betekent in bandgap?

Eenheid (2) temperatuur coëfficiënt TC's in ppm / C, ppm is een deel per miljoen voor wat?doping concentratie??of ...?
Ik weet alleen TC voor mV / C.

bedankt

chu wrote:

Hi all,(1) Wat is lijn regelgeving betekent in bandgap?Eenheid (2) temperatuur coëfficiënt TC's in ppm / C, ppm is een deel per miljoen voor wat?
doping concentratie??
of ...
?

Ik weet alleen TC voor mV / C.bedankt

Hoi,

Line regulering van de LDO middelen, procentuele verandering in de uitgang van de spanning als gevolg van verandering in de voedingsspanning.
TC van de bandgap is vertegenwoordigd in PPM / C, waarin wordt verwezen dat, per graad verandering in de temperatuur, hoe veel delen in miljoen ur uitgangsspanning zal veranderen.

hoop dat het helpt.

twee parameters van de bandgap spanning referentie zijn temperatuur cofficient en PSR (of PSRR). temperatuur cofficent is Tc, de eenheid ppm / ° C, eenheid van PSR is ppm / v.
Tc = 1/vref * vrefI / ψT, PSR = 1/vref * ψvref / ψvdd. Begrip van de van de twee parameters is vergelijkbaar.

Line regelmiddelen out spanning verandering wordt geproduceerd door voedingsspanning varieert, de eenheid mV is of (Vo / Vcc) * 100%.
ppm / ° C is een conventionele standaard eenheid van temperatuur coëfficiënt, TC = (1/Vref) * (ΨVref / ΨT).Bijvoorbeeld VREF = 1.25V, ΨVref / ΨT = 12.5uv / ° C, dus TC = (1/1.25v) * 12.5uv / ° C * 10e6 = 10ppm / ° C.
maar sommige ook gebruik mv / ° C als eenheid.

Ik denk ppm / ° C & mv / ° C zijn twee uitdrukkingen voor TC.
iets anders is dat ppm / ° C maakt TC veel PRECISER.
iedereen weet hoe je een BGR te maken met minder Transister?
groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back