LCD op LED Display?

C

Computerman29

Guest
Hallo.

Hier is een mooi een voor jullie om op te kauwen.Ik heb enkele TC820 chips van Microchip.Het is een meter Voltage / Frequentie meter chip en heeft een ingebouwde 3 3 / 4 digit LCD driver.Ik ontdekte dat 7-segment LCD displays zijn dure en moeilijk te vinden.LED displays, aan de andere kant, zijn goedkoop en vaak voor.Mijn vraag is deze: Weet iemand hoe je een LED-display met behulp van een LCD-bestuurder rijden?Als het mogelijk is, is wat extra circutry nodig?Bij voorbaat dank aan allen die helpen.

WHT is de noodzaak van de LCD-driver voor sommige 7segment display.Gebruik 7segment display met de bestuurder (7447,46).
bibin John
www.bibinjohn.tk

Ik wil de TC820 chip te gebruiken (die heeft een ingebouwde LCD-bestuurder) te rijden een LED-display in plaats van een LCD.

Ik denk tht chip parallelle I / O-pinnen, je gewoon gebruiken.

Bibin John
www.booksbybibin.tk

Het is niet, anders zou ik niet schrijven van dit bericht.(Tenzij je iets in de datasheet die ik niet doen.)

Ik dacht altijd dat een LED om te rijden, zou men gebruik maken van de huidige bron ...LCD, spanningsbron ....

Electronicus, Bedankt voor uw hulp.Dat ziet eruit als het kan helpen, maar er is een klein probleem: ik alleen maar Engels spreken.Is er een Engels versie van die pagina?Toegevoegd na 9 minuten:Hier is de datasheet van de TC820.Misschien zal helpen.

Computerman29 wrote:

Electronicus, Bedankt voor uw hulp.
Dat ziet eruit als het kan helpen, maar er is een klein probleem: ik alleen maar Engels spreken.
Is er een Engels versie van die pagina?
Toegevoegd na 9 minuten:
Hier is de datasheet van de TC820.
Misschien zal helpen.

Een web traslator.WOW!Ik wist niet dat zulke dingen bestonden.(Waar ben ik?) Anyway, thanks.Niet helemaal wat ik zoek, maar het zal een grote hulp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back