laatste jaar project

Ik ben
bezig met een Holter-monitor, een apparaat om hart-signalen voor een periode van meer dan 24 uur.Het heeft zowel analoge en digitale hardware als software gebaseerde DSP (voor het opsporen van de hart-signalen).De DSP is wat
ik ben bezig nu, het grootste probleem is om de DSP te herkennen van een specifiek deel van de hartslag, het QRS deel.Hoewel ik betwijfel
ik u
in staat om het af te maken, werd het project ZEER holistische en erg interessant.Bio-medische techniek is een zeer interessant gebied in te gaan.

Omdat uw achtergrond is elektronica en communicatie - een goed project is in radiofrequentiesignalen CMOS analoge geïntegreerde schakeling ontwerp - als je kijkt naar wat bedrijven willen vindt u de vraag en de beloning voor RFIC ontwerpers zijn veel hoger dan digitale ontwerpers en software engineers - maar het is moeilijk - maar dan kun je nu het geeft u veel tijd om te oefenen - een goede optie is de benadering van een bedrijf en vragen voor het project op een van de RF-blokken - die manier kunnen zij bepalen het voor je, krijg je het ervaring, begeleiding en de gelegenheid gebruik te maken van instrumenten gebruikt in de industrie --

ag

hoi
vind je FPGA programmeren.Als het antwoord ja, dan mag u graag doen "FPGA uitvoering van een audio signaal processsor"
dag

he
wanneer ik wil iets doen op afbeelding verwerking gaan voor "Iris Recognition System".
Het is het beste systeem voor de erkenning veiligheid.
veel succes voor ur-project

dspbegin schreef:

hey u kunt gaan voor spraak morphing.Its echt good.You kan gaan voor spraak naar tekst en tekst morphed toespraak.

hoi,
moet u duidelijk of u wilt gaan voor simulatie projecten of de FPGA realisatie ervan.
zoveel laatste jaar projecten zijn betrokken, met andere onderwerpen, is het beter te gaan voor simulatie projecten.
beter gaan voor "Ruisonderdrukking in spraakherkenning" met behulp van MATLAB, enz. ...
if u terecht voor simulatie is DSP, matlab is de ultieme chioce, dus eerst besluiten urself.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back