Klystron, waar kan ik kopen een van deze?

R

ramjeng

Guest
Hello, Im uit de Filipijnen, en ik moet weten waar vind ik een Klystron, ik ben een hoop te vinden in ons land, maar als het niet posible, waar vind ik een goede?Ik heb een voor doeleinden magnetron, waar vind ik een?

Je beseffen dat de meeste magnetrons gebruik "magnetrons", niet "klystrons".Ga op eBay.

Ik weet dat de meeste van hen maakt gebruik van magnetron, maar ik wil weten waar ik een magnetron kan vinden, ik hoop te vinden dat een 2,45 GHz-frequentie (net als de frequentie een magnetron in een magnetron) en een bijzonder klein is.

Ik zag een aantal op ebay, maar sommige van hen zijn vintage en ik denk niet dat het zeer aan te raden om ze te gebruiken ...

een kopen bij uw magnetron dienst persoon.het is de goedkoopste manier.

spronggewricht

Ik probeerde dat, maar ze verkopen alleen uit magnetrons magnetrons, Im hoop een Klystron vinden in een van de, maar tot nu toe is er geen geluk ...is het echt heel moeilijk om een van deze verwerven? ..

waarom u wilt gebruiken Klystron?
De Klystrons is erg duur.
De magnetrons meer goedkope en hebben een optimale verhouding tussen macht te verenigen om gewicht.
Voor de experimenten magnetrons voorkeur

Zijn voor een bepaald ontwerp, willen we klystrons voeren in plaats van magnetrons in de hoop tot betere resultaten in dit project krijgen ...

klystrons betere frequentie karakteristiek, laag rendement, hoge voedingsspanning en kosten.
In onze experimenten gebruiken we magnetrons IMHO zijn betere beslissing.
Succes!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back