klok en data recovery?

I

ithink

Guest
Hallo, iedereen
Ik leed veel moeite in mijn onderzoek over CDR ontwerp, ik heb een aantal documenten, zoals''een 10 GB / s cdr CMOS circuit met een analoge fase interpolater'', enzovoort, en maakte veel inspanning te leren cdr principle.but Ik heb er geen vooruitgang in het ontwerp cdr, nu wil ik bouwen wiskundige model met fase interpolater in matlab, ik vind het heel moeilijk is.hebt u misschien enige advies of papier voor me!
bedankt

Daar bent u het modelleren van het circuit en niet op het ontwerpen van het ...Je zou kunnen beginnen met enkele eenvoudige schakeling met de CDR als een fase detector of fase frequentie detector.Alles wat je nodig zou hebben is een fundamenteel begrip van hoe deze werken en u kunt beginnen je modellering en voeg nonlinearities als u langs ...

Dit boek is een geweldig startpunt:
Monolithische Phase-Locked Loops en Klok Recovery Circuits: Theory and Design by Behzad Razavi

dank u, analogartist

Het uiteindelijke doel is het ontwerpen cdr circuit tevreden onze vereisen, i just start van wiskundige model, en stap voor stap naar circuit design.
nu begrijp ik niet fase interpolater in cdr-systeem, ik heb ontworpen PLL circuit met succes, maar cdr verschilt met PLL.

U vindt een grote merkt in zowel wiskundige model en de methode van het ontwerp en de route ook in dit boek

Ontwerpen van geïntegreerde schakelingen voor optische communicatie
Behzad Razavi
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ik heb twee andere lezingen die lijken op het bovenstaande een en kan ook nuttig zijn:
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

controleren
http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/6-976High-Speed-Communication-Circuits-and-SystemsSpring2003/LectureNotes/index.htm

lect 21: over het MSK, en CDR
khouly

iedere vent kan het uploaden van een demo CDR model in Matlab Simulink?

Razavi's boek is een goede bron.

Ik heb altijd het gevoel zou het interessant zijn te gebruiken bemonsterings-data model,
dat wil zeggen Z transformatiebestand te beschrijven CDR.Het
is erg handig als u de statistieken aard van de overgang dichtheid --- je zal niet van korte vergelijkingen binnenkort.

Een groot voordeel van het gebruik van steekproeven model: het model kan de VCO overdracht nauwkeurig functie (niet alleen een DC waarde, Kvco).Voor lage Q ring oscillator, het zal niet veel verschil.Maar voor LC-oscillator, ziet u een hoge freq kleine verstoring uit fase detector kan veroorzaken hoge freq grote faseverschuiving.Het
is speciaal het geval als hoge snelheid binaire CDR (bangband type) is in studie.

Een Ph.D.thesis?Misschien.

Hallo, hoeveel manieren we kunnen gebruiken in de CDR?
Kunnen we terug klok uit de gegevens met de wetenschap haar aux clk?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back