Kleine signaalversterker

[Quote = saleheen] Het op-amp van de eerste of de tweede circuit? [/Quote] Elke opamp-ingang heeft een dc pad naar de grond of aan haar eigen output.

Ik heb geprobeerd met behulp van een koppeling cap, maar ik ben nog steeds niet in staat om een ​​signaal te krijgen. Is de versterker (LM7121) niet compatibel met de AM-signaal (MC1496).

Kan meer serieus worden besproken met een volledig schema. LM7121 als een +2 buffer is toch geschikt , met een zinvolle vraag en een ingang spanning in het bruikbare bereik.

Ik herhaal deel van mijn antwoord van 14 augustus 13:31 [/u]: Strekt de werkingssfeer juiste wijze te reageren wanneer u de voedings pen? Sommige dc-niveau (grond, levering, of iets tussen) moet bestaan ​​op het opamp uitgang pin. Zo niet, dan wordt de lijn verbroken tussen de output pin en je meetpunt. Daarom nogmaals, wat betekent "geen signaal"? Toegevoegd na enkele minuten: Probeer te meten en het signaal weer te geven op de AM-uitgang, na de koppeling los (opamp input) en aan de opamp uitgang.

Ik verwijderde de buffer en de aangesloten AM rechtstreeks met de vertraging crcuit. Maar ik heb nog een 100nF cap tussen de AM-uitgang en de vertraging ingang. Ik ben in staat om het juiste signaal na deze procedure te krijgen. Ik zal terug te gaan naar dit gesprek als het probleem zich opnieuw voordoet in de komende dagen. Jongens, bedankt voor de steun in het bijzonder LVW .. Het is zeer nuttig .. =)

De niet-inverterende ingang van de vertragingseenheid een weerstand met massa te geven een gelijkstroom voorspanningsvoltage van 0V. De buffer moet ook een weerstand aan de grond om het een DC bias spanning van 0V als volgt uit:

[Quote = saleheen] verwijderde ik de buffer en de aangesloten AM rechtstreeks met de vertraging crcuit. Maar ik heb nog een 100nF cap tussen de AM-uitgang en de vertraging ingang. Ik ben in staat om het juiste signaal na deze procedure te krijgen. Ik zal terug te gaan naar dit gesprek als het probleem zich opnieuw voordoet in de komende dagen. Jongens, bedankt voor de steun in het bijzonder LVW .. Het is zeer nuttig .. =) [/Quote] U bent van harte welkom - veel succes! LVW

[Quote = Audioguru] De niet-inverterende ingang van de vertragingseenheid een weerstand met massa te geven een gelijkstroom voorspanningsvoltage van 0V. De buffer moet ook een weerstand aan de grond om het een DC bias spanning van 0V zo uit: [/quote] Zonder de weerstand aangesloten op de grond, wat zal er gebeuren? Ik zie "DC bias" door de weerstand is vrij rechttoe rechtaan. Maar waarom kunnen de ingang van OP-AMP het opzetten van een DC-verbinding met het spoor OP-AMP's (voeding of de grond)? Ik hoop dat een verklaring. Bedankt.

Zonder de weerstand, de OP ingangsstroom de ingangsspanning drift maken meestal buiten de common mode bereik wordt de uitgang verzadigd positief of negatief maximum.

De max. ingang bias stroom is 12uA dat is veel voor een opamp.

U bent vergeten om de frequentie van het signaal dat u wilt versterken zeggen. AM-radio is op 540kHz aan 1.6MHz. Een waardeloze oude 741 opamp heeft moeite met frequenties die hoger zijn dan alleen maar 9 kHz. Als u uw eigen RF-versterker dan zal het waarschijnlijk worden overbelast door de lokale AM-radiostations. EDIT: Ik heb niet zie pagina 2 van deze draad.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back