Kiezen VREF en VREF -

S

suhas_shiv

Guest
Hi all,

Dit is met betrekking tot een pijpleiding ADC Ik ben ontwerpen.
Ik moet de comparator kiezen drempels nu.Mijn ingangssignaal is 1V differentieel en stroomvoorziening is 2.5V en common mode niveau is 1.25V.Dus het ingangssignaal zal variëren van 0.75V tot 1.75V.Welke waarde kan ik kiezen voor VREF en VREF-?
Hoe worden deze verwijzingen geproduceerd in het algemeen, zoals spanning uit verwijzingen?

Ook moet ik in een muts op deze verwijzing knooppunten te transiënten onderdrukken en zo ja, hoe kies ik de waarde?

Het zou veel helpen als iemand de vragen kunnen beantwoorden.

Bedankt

Nou REFP en FMVG zijn de hoogste en de laagste schommelingen in uw geval.U kunt genereren met behulp van een bandgap en een buffer.Natuurlijk is het een goede gewoonte om ze te buffer met kap belastingen.De dimensionering van de kappen moet zodanig zijn dat, zijn de parasitaire condensatoren neglibile.Eigenlijk de eerste fase petten van de pijpleiding ADC zal fungeren als cap ladingen.De dimensionering van deze doppen is afhankelijk van de KT / C lawaai requriements en het stroomverbruik spec.

Hi all,

Nadat ik een aantal papieren, heb ik geconstateerd dat de VREF en VREF-zijn VR / 4 en-Vr / 4 respectievelijk, waar VR is het ingangssignaal bereik.In mijn geval Vr is 0,5, dat wil zeggen, input varieert -0,5 tot 0,5 met een gemeenschappelijke modus van 1.25V.
Dus ik ben mijn instelling comparator drempels aan VREF-= 1,25-Vr / 4 = 1.125V en VREF = 1,25 Vr / 4 = 1.375V.

Ben ik correct in te doen?

Hoe kan ik deze referentie spanningen?Ik weet dat ik zal moeten bandgap referentie te gebruiken.Moet ik een soort van weerstand divider circuit om deze spanningen van de bandgap spanning?

Ik zou het waarderen als iemand me kan helpen.

Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back