is het mogelijk om gebruik te maken cyrstal oscillator onder haar beoordeling?

D

desperado1

Guest
Ik heb een kristaloscillator van 3.579 MHz.is het mogelijk voor mij om deze oscillator voor 1 MHz.Gelieve mij helpen door het verstrekken van de schakeldiagram

voor die chip zijn jullie die de oscillator?
is het een programmeerbare een?hoewel er in zeldzame gevallen kunt u het kristal klokfrequentie doseertoestel parameters in de software.
Tot dan is het antwoord NEE
.

waarom niet een keer te proberen praktisch en zie de resultaten ..?
is het in theorie ook moeilijk te beoordelen dergelijke gevallen.

U kunt de frequentie resoating door enkele KHz duwen of trekken van het kristal.
Als u 1 MHz delen door 4 (tenzij u Nedd precisie.)

Mandi

kunt u mij tips voor het gebruik van programmeerbare kristaloscillator?branders die hebben we nodig?
welke software nodig is?

oscillator is niet de programmable.I dont think dergelijke inrichting bestaan.
Ik bedoel de programmering van het apparaat waarvoor de oscillator is provided.Normally kinda microcontrollers / verwerkers of soortgelijke intelligente modules.

door de manier, heb je een probeer te controleren praktisch wat gebeurt er dan?

Een kristal resonantie frequecy depens op de fysieke dimesions en geometrie van het kristal en is therefoe vastgesteld.U krijgt een parllel, gevolgd door een serie resonantie herhaalt dat op mutiples van het fundamentele (harmonischen)

Het hangt af van de fysieke dimensie.toch kunnen we veranderen door gebruik te maken van geschikte ckt.
Voorbeeld: in 8085, 6MHz freq.is intern gegenereerde en omlaag geconverteerd naar geschikt voor 8085 (circa 3 MHz)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back