Is er een beperking voor de volledige versie PSpice?

S

Snee

Guest
I was trying to simulate my circuit which contains about 13 bjt, and there was netlist error of circuit too large.

Gosh!Student versie kan simuleren maximum van 10 BJT.Is er een probleem met mijn volledige versie PSpice?

Thanks ...

 
Zarówno internet, jak i obecne w nim zagrożenia, podlegają ciągłym zmianom. Właśnie dlatego, bezpieczeństwo w sieci wymaga stworzenia w miejsce prostych "do's and don'ts", odpowiedniego zbioru zachowań. Sophos prezentuje trzy pytania, które powinniśmy sobie zadać poruszając się w internecie - niezależnie od tego, czy przeglądamy strony, wyrażamy zgodę na warunki użytkowania, zamieszczamy zdjęcia czy po prostu sprawdzamy skrzynkę mailową.

Read more...
 
Snee wrote:

Ik probeerde om mijn circuit die ongeveer 13 BJT bevat simuleren, en er was netlist onjuiste circuit te groot.
Gosh!
Student versie kan simuleren maximum van 10 BJT.
Is er een probleem met mijn volledige versie PSpice?

Thanks ...
 
Er is slechts een praktische beperking door aanvaardbare simulatie tijd en beschikbare computergeheugen.Digitale schakelingen van vele duizenden transistors hebben gesimuleerd met verschillende SPICE versies, hoewel het nogal tijdrovend.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top