Interfacing GPS en mobiele telefoon

C

chenoi

Guest
Hai ...rechtvaardige en het idee om naar deze geïntegreerde 2 unit samen wanneer er GPS-eenheid zal leiden tot de mobiele telefoon om SMS te verzenden, of ik kan vinden als een tracking-apparaat.
FYI Ik alreday maak mijn eigen sms-controller waar het gebruik van Nokia-telefoon en hebben 2 droge relais vanaf hier ... Hoe kan ik aansluiten dit 2-eenheid?moet ik een nieuwe interface te maken? ... Kan ik chematic zijn de bron code,?please help me ..iKnow is er iemand die er al succes ...TC

Ik kan u helpen in de controller interfacing mobiele telefoon met 51.met behulp van mbus protocol gebruikt, kunt u zenden sms via deze interface.U kunt ook een verbinding ur GPS om deze 51 controller en controller laat doen triggerring en verwerking.

hai .. bedankt voor de info ...
do u betekenen Intel 51-controller? ... Hoe kan ik gaan uit here ...?hebt u gedaan?
TC

Ik ben ook bezig met dit soort projecten.Kan any1 me helpen door het verstrekken van de elektrische schema's om gegevens te verzenden aan de Mobiele van GPS en dan stuur het naar enkele specifieke locatie.Thx op voorhand

Neem een kijkje op http://www.circuitcellar.com/library/print/0203/ChaoMing151/2302017.pdf

Dit project gebruik maken van de AVR AT8515 processor en de software is geschreven met BASCOM-AVR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back