Installeren en Uitvoeren CDSDOC

O

omara007

Guest
Hi folks ..

Hoe kan ik installeren en uitvoeren voor cdsdoc cadans ..Ik heb reeds met succes geïnstalleerd SOC4.2 maar wanneer ik probeer om iets open vanaf helpen niet open!..

Probeer Mozilla Firefox eerste open en open vervolgens de hulp, kan het werk

Je kan ofwel installeren Netscape of maak een symbolische link vanuit Firefox Netscape.

Hughes schreef:

Je kan ofwel installeren Netscape of maak een symbolische link vanuit Firefox Netscape.

omara007 wrote:Hughes schreef:

yes i did ..maar er gebeurde niets ..!

by the way ..waar vind ik de CDSDoc bestanden in de installatie directory?..Ik zie niet een standalone directory genaamd CDSDoc!..Ik denk dat het misschien niet zijn geïnstalleerd of iets!

Code:su

wachtwoord:

cd / usr / local / bin

ln-s / pad / van / mozilla netscape

by the way ..Ik heb geprobeerd om 2 dingen doen om ervoor te zorgen dat I'm running CDSDoc zonder een probleem ..

Eerst typte ik: welke cdsdoc ..en het gaf me het pad naar de cdsdoc van de IUS niet Build-Gates (of SoC Encounter) ..
Ik heb geen geïnstalleerde IUS en SoC Encounter ..Hoe activeer ik alle cdsdocs?..of ten minste de een dat ik wil nu, dat is BuildGates?

Ten tweede, typte ik: cdsdoc-test ..
en dit gaf me een aantal fouten met betrekking tot een aantal Java-paden onder de IUS installatie directory en ik ben de vaststelling van deze dingen nu ..

Het maakt niet uit welke cdsdoc wordt gebruikt.Elke keer dat u cdsdoc, zullen de documenten pad voor huidige omgeving worden toegevoegd aan het instellen van de cdsdoc bestand van (een verborgen bestand op je home directory).Om alle cdsdocs activeren, kan u de verborgen bestand, of lopen cdsdoc, en verander milieu voer cdsdoc opnieuw.

Hughes schreef:

Het maakt niet uit welke cdsdoc wordt gebruikt.
Elke keer dat u cdsdoc, zullen de documenten pad voor huidige omgeving worden toegevoegd aan het instellen van de cdsdoc bestand van (een verborgen bestand op je home directory).
Om alle cdsdocs activeren, kan u de verborgen bestand, of lopen cdsdoc, en verander milieu voer cdsdoc opnieuw.

De verborgen bestand (eigenlijk een bestand onder een verborgen directory) is ~ / .cdsdoc / cdsdoc.ini.Dit is mijn "cdsdoc.ini"
Code:DocDir1 = / eda/cadence/assura30

DocDir0 = / eda/cadence/ic5033

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back