Ik mis de goede oude ANSI C

T

techie

Guest
Voorbij zijn de dagen dat u een "Hello World" programma kan schrijven in een paar minuten, weinig kbs gecompileerde standalone exe en enkele regels code.

Vandaag, als ik een simpele Windows-applicatie met een zeer eenvoudige scherm te schrijven, doen sommige seriële comm, schuin vind ik een eenvoudige C ontwikkelomgeving.

VB6 was een goede taal.Maar met DotNet, hebben zij ook besmet.

Waar vind ik een gewone C ontwikkel systeem dat statische windows applicaties samen te stellen zonder al te veel overheadkosten.

Om samen te vatten, is er een "ANSI C" smaak van VisualBasic 6.0.zonder de overheadkosten van Visual C .

Je kunt heel mooi gratis vinden c / c compiler hier.

h ** p: / / www.bloodshed.net / devcpp.html

Het is een open source project dat IDE ondersteunt en gebruikt de GCC-compiler, dat is een zeer goede compiler en moeilijk te verslaan.

Ik probeerde dat, maar het is niet zo eenvoudig als VB6.Bijvoorbeeld, er is geen tool box eenvoudige knoppen, tekstvakken en radio knoppen nemen.

Nou, ik zou sugest Delphi, dat is Object Pascal en is de meest productieve en gemakkelijk te Windos rad in exsistance gebruik.

Ach, het is de ondergang van Delphi, Borland zijn de verkoop van de IDE en zal niet meer ontwikkelen of steunen.

U kunt downloaden Visual C # Express van Microsoft gratis.C # is een zeer interessante taal, werd geschreven door Anders Hejlsberg die schreef Turbo Pascal en Delphi, en is nu betrokken bij Microsoft.Ze lokte hem weg van Borland met 4 miljoen dollar.
Dus de Microsoft Visual netto over is om goed.
C # pogingen om de beste stukjes van c nemen, C , Delphi, theres zelfs perl in.

Is Visual C # gemakkelijker dan Visual C .Ik heb goede kennis van ANSI C. Maar niet hebben gebruikt C #.Zijn er
belangrijke verschillen.

I like it, heb ik altijd gevonden C een beetje overblowted en cryptisch.
C # is sterk gekoppeld aan de netto-kader, maar Visual Express is een heel leuk ide.
Als je weet c het niet moeilijk is om in C # en het kader niet veel op de achtergrond voor je.
Een paar wendingen, dont je header-bestanden, je namespaces hebt, NET Framework ondersteunt meer dan 60.000 functies, de exe's zijn klein, maar je moet het kader om het programma te draaien, kun je pointers gebruiken, maar je zelden aan, het converteren van het ene type naar het andere is zo gemakkelijk.It's very cool.Er is een seriële poort kunt laten vallen op uw formulier.
Ik denk dat het gaat om de gewenste taal in de toekomst.

Hoe zit het met licentie.Is het gratis te gebruiken of ook vrij om te zetten.Doe de applicaties moeten een installateur of de apps kan draaien op elk platform dat de netto-kader is geïnstalleerd.Ook wat over de gebruikers.Veel mensen die het gebruiken.

Ja, verrassend het gratis is, hoef je alleen maar te registreren uw exemplaar.Ik denk dat Microsofts plan is om mensen die het gebruiken.Het wordt geleverd met een handig programma te installeren voor de implementatie van uw apps.De apps draaien op elk platform dat de netto-kader is geïnstalleerd.De netto-kader is ook OS onafhankelijk, theoreticly, kan draaien op elk platform dat net ondersteunt.
Er is ook een Visual Basic Express en een Visual C Express gratis downloaden.

Ik probeerde de VC # uiten en vond het erg leuk.Ik denk dat ik ga voor.Heb je ooit gebruikt Sockets voor TCP / IP-communicatie in deze.Ik had gebruikt winsock in VB.Toegevoegd na 4 uur 59 minuten:Is Visual C Express een eenvoudiger dan de oudere versie.Om het eenvoudiger, voor een deskundige ANSI C-programmeur niet vertrouwd zijn met het OOP gedeelte van C (klassen enz.), zou het gemakkelijker om te beginnen VC Express of VC # Express.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back