Ik heb je hulp nodig met een 8051 de aanvraag van

H

halfgeleider

Guest
Mijn project is als volgt:

Met behulp van 8051 de bestrijding van andere apparaten door de verschillende manier:
- Rechtstreeks
- Afstandsbediening (infrarood)
- Het gebruik van PC
- Het gebruik van telefoonnetwerk
- Via LAN en internet

Als u een aanbeveling of links in verband met dit project, please help me!

Vooraf Dank u!

Slechts een van de specs u post of allemaal?Voor de LAN-verbinding, dat is al een zeer complexe taak, zo specifiek zijn.

mijn vriend dar wat ru zeggen!
uw eisen zijn zo complax
Ik wil weten hoeveel dat u hebben gewerkt aan 8C51 dan moet ik u wat te doen zal voorstellen
oke

Als je echt netwerk nodig hebt, neem een kijkje op de Dallas DS80C400 van maxim - het heeft LAN-en controle firmware ingebouwd

http://www.maxim-ic.com/

Sante,
FoxyRick.

Ja, precies de laatste 2 taken lijken moeilijk.Dus op dit moment, negeren.Ik wil concentreren op de eerste 3 taken.

Control andere apparaten is direct niet moeilijk en ik heb al gedaan een ding.

Maar de bestrijding van andere apparaten (dwz mijn tafel lamp, mijn TV, enz.) met behulp van: AT89C51 Infrarood of PC.

Als u nog links of adviezen, please help me!

halfgeleider wrote:

Ja, precies de laatste 2 taken lijken moeilijk.
Dus op dit moment, negeren.
Ik wil concentreren op de eerste 3 taken.Control andere apparaten is direct niet moeilijk en ik heb al gedaan een ding.Maar de bestrijding van andere apparaten (dwz mijn tafel lamp, mijn TV, enz.) met behulp van: AT89C51 Infrarood of PC.Als u nog links of adviezen, please help me!

glenjoy wrote:halfgeleider wrote:

Ja, precies de laatste 2 taken lijken moeilijk.
Dus op dit moment, negeren.
Ik wil concentreren op de eerste 3 taken.Control andere apparaten is direct niet moeilijk en ik heb al gedaan een ding.Maar de bestrijding van andere apparaten (dwz mijn tafel lamp, mijn TV, enz.) met behulp van: AT89C51 Infrarood of PC.Als u nog links of adviezen, please help me!

U kunt zoeken op google, marami sa internet helpen om kailangan ma rin ng keer draaien applicaties.

glenjoy wrote:

marami sa internet helpen om kailangan ma rin ng keer draaien applicaties.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back