IC5 analoog ontwerp Environment bug

A

AYERS

Guest
Hallo, ik heb geïnstalleerd, Cadence IC5 onder Red Hat 8.0 Alles lijkt goed expet werken voor een bug in de analoge omgeving. Het is niet mogelijk om variabelen te selecteren door er op te klikken of naar opgeslagen staten op dezelfde manier te selecteren. Is er iemand die heeft hetzelfde probleem ondervonden? Ik denk dat het iets in de linux setup? Please help me. : (

Yes! kijk in het forum. Dit probleem heeft voorgedaan vele malen!

Sorry maar ik kan niet een oplossing nog niet gevonden, kunt u uitleggen me laten zien hoe het te doen?

Hebt u ook de LD_LIBRARY paden in uw env? Ook moet je zorgen aan de rechterkant (naar achteren) compatible bibliotheken en de juiste kernel versie hebben ---> kijk in het forum.

: D veel eda4you Bedankt, ik heb de oplossing ....... Ik nl_NL als standaard taal, maar dit lost niet alle problemen op. Het is noodzakelijk te zetten: setenv LANG en_US in het configuratiebestand.

[Quote = Ayers]: D Thanks a lot eda4you, ik heb de oplossing ....... Ik nl_NL als standaard taal, maar dit lost niet alle problemen op. Het is noodzakelijk te maken aan:. Setenv LANG en_US in het configuratiebestand [/quote] Ik ben geen zeker, maar ik zou aanraden om naar LANG set met C!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back