IBIS modellen van het oppervlak gemonteerde apparaten

G

Gmunoz

Guest
Hello All,

Ik ben op zoek voor het genereren van IBIS modellen van SMD.Ik heb gekeken naar de s2ibis3 software, maar kan niet krijgen om te werken met de voorbeelden.Ik heb een beter begrip van hoe het programma samenwerkt met Hspice.Ook onzeker hoe de s2ibis3.bat bestand weet in welke directory op zoek naar de XXX.s2i bestand.

Als iemand een PSpice voorbeeld dat ik kan gebruiken met de s2ibis3 software heeft, zou het zeer op prijs als u zou mij een kopie.De voorbeelden die met de gedownloade zip-bestand lijken te zijn alle andere rassen van specerijen, dwz Hspice en spook.Uw hulp wordt zeer gewaardeerd.

GMunoz

Hallo GMunoz,
S2IBIS3 is niet expliciet getest met PSpice.S2IBIS3 is alleen getest met HSPICE, SPECTRE, en SMARTSPICE ELDO.
U kunt controleren of uw vraag over s2ibis3.bat bestand is beantwoord in de faq s2ibis3 website (http://www.ece.ncsu.edu/erl/ibis/faq/S2IBIS3_FAQ.htm).Zo niet, dan kunt u schrijven naar de s2ibis3 auteurs en ze zullen reageren op uw vraag.
bedankt,
Ambrish.

Thnaks voor de link.

is er een manier om IBIS model uit deze HSpice modellen te creëren.

Hulp is echt gewaardeerd

Hoi,
Ja.IBIS modellen kunnen worden gemaakt met behulp van HSPICE netlist met behulp van tools als s2ibis3.
Bedankt,
Ambrish.

1.gebruik Spice 2 IBIS genereren Spice netlist

2.lopen hspice en ontvang I / O-gegevens
maar soms I / O-simulatie zal niet convergency door hspice, omdat hspice run ik IBIS / O zal vegen
van "negatieve" naar "positief"

3.kun je I / O-gegevens

4.gebruik hspice IBIS model sim & I / O-curve
voor de wedstrijd hspice sim-gegevens

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back