I2C programmering

A

Arup

Guest
hallo,

Ik ben nieuw voor microcontroller applications.right nu gebaseerd ben ik met behulp van een micro-(ST7FLITE09) die niet wordt met een I2C port.i noodzaak om te communiceren met 24c08.How kan ik dat doen ... ik nodig om een software geëmuleerd code voor schrijven interfacing met de micro eeprom.i weet de stappen .. slaaf addr start r / w location ack ack addr -gegevens ........ stoppen
Kan iemand me helpen geven wat code geschreven in C. .. Wat manier kan ik schrijven al die routine.welke manier en hoe kan ik laag en hoog die SDA & SCL lijnen ...
pls help.bedankt,
Arup

Quote:

Welke manier kan ik schrijven al die routine.
welke manier en hoe kan ik laag en hoog die SDA & SCL lijnen ...

De bijgevoegde zip bevat software geïmplementeerd I2C routines voor de PIC en kan een bruikbaar uitgangspunt.

Om het schema moet je een demo-versie (of beter) uitzicht op Proteus.

Iain.

Als je controller niet met I2C support.U kunt gebruik maken van pin poort voor.
Als u geïnteresseerd bent in assemblage geschreven code vervolgens zoeken op Phillips halfgeleider url.Het is daar gegeven.
Elke andere supprt verband met I2C schrijf me???

hallo,
kan iemand pls geven I2C codering geschreven in C.Bedankt,

Arup

Ik heb schrijven i2c functie-code in C. U kunt de code referentie in beslag.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

hallo Arup, er zijn gratis I2C routines, zowel in C en assemblage beschikbaar in Internet (ik geloof dat je een goede in Philips-site) te vinden.Ik stel voor dat je eerst naar Philips-site en lees I2C handleiding en begrijpen I2C-protocol grondig, want als je van plan bent om gebruik van een vooraf geschreven routine zonder te begrijpen I2c sa er grote kans dat je zult eindigen met besteedt veel meer tijd voor het oplossen van problemen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back