Hulp nodig voor Project - Train Traffic Control ...

N

nasayoo

Guest
Hi all,
We doen een project over Train Traffic Control welke computer de controle voorziet het relais in elkaar grijpende systeem (dwz Beheersing van seinen en wissels) op het spoorwegnet.Om de software controle, moeten we de beschikbare interface relais vergrendeling systeem met de computer.Zoals we informatica en techniek doen, we hebben niet veel ervaring op het bouwen van een circuit van nul.Zijn er oplossingen (zoals interface cards / configureerbare kits (bijv. - Ybox 2) / PLC's - die kan worden gebruikt om de bank van de relais van de PC Control) beschikbaar in de markt?Het zou een grote hulp zijn als je kan me een aantal ideeën over hoe we dit doen.
Thanks in advance.

Er zijn tal van gelijkaardige projecten die u kunt nemen van de informatie op edaboard en het gebruik van Google
Probeer domotica-projecten
of projecten waar de apparaten worden gecontroleerd via PC
succes
Als u nog steeds tuck laat het me weten

We hebben hulp nodig in het hardware gedeelte.hebben we al relais in het spoorwegnet, en we moeten alleen de controller interface kaart relais van 24VDC verbinding (dwz kaart zonder relais).Waar vinden we dit type kaarten?

u wilt bedienen dat relais met behulp van de pc?
heb je het programma op de pc wil alleen de hardware verbinding prom pc naar de relais controle?

Hallo nasayoo,

Sorry, maar ik zou u willen vragen waar moet je denkt om uw project uit te voeren.Gewoon om te voorkomen dat de trein.
Er zijn een aantal velden waarin u niet kunt gebruiken alle hardware die u bij de hand, en is een spoorweg.
Misschien denk je dat die relais verouderd zijn.Echter, het feit is relais hebben bekend faalmechanismen, dus is een beetje makkelijker te ontwerpen van een fail safe systeem.
Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back