hulp nodig in deze kwestie matlab !!!!!!!!!!!

V

vjfaisal

Guest
hi
help bij deze concepten, zoals het wordt niet verwijderd van de hulp van Matlab.

wat is het verschil b / w freqz en FFT commando in Matlab.

kkindly en vertel me, dat commando wordt gebruikt op dat moment .....
vriendelijke groeten

 
HI

In feite zijn ze zeer verschillend zijn,
terwijl freqz kan alleen worden gebruikt om argumenten bepalen de frequentie respons van de "digitale filters" en hun bestanddelen zijn van een digitaal filter, is de FFT algoritme om Fourier krijgen de numerieke berekening van de transformatie die werkzaam zijn in een breder scala van onderwerpen.freqz kunnen gebruik maken van de FFT om de klus te klaren.

Zout

 
Hi
Ik wil alleen maar aan toevoegen dat u resault het hetzelfde als je gebruik maakt freqz om aan te geven berekent het spectrum van een Digita, maar ik gebruik freqz in dit geval, omdat het rendement van de as freqency in aanvulling op het complex Spektrum
voorbeeld
Als u wilt berekenen van de x spectrum van met de bemonstering freqency FS [Hz] en het perceel

[H f] = freqz (x, 1, F, N)
plot (f, abs (H))

waar
N is de lengte van de FFT
f is de frequenties Vektor (0 tot F / 2) Hz

Wat

 
Gewoon om toe te voegen dat, wanneer u praat over een filter, de frequentie domein verwijst naar de info-filter kenmerken, en wanneer je praat over een signaal, hetzelfde verwijst naar de spectrale component van het signaal.
-B

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top