hulp / microstrip bijpassende netwerk simulatie / design

T

thered

Guest
Hi all,

Ik heb een ontwerp voor een vlakke breedband microstrip matching netwerk voltooid en wil simuleren voordat opnieuw gaan gebruiken.Mijn last is zeer capacitieve en ongelijke gedurende zijn 10% fractionele bandbreedte, hoewel niet drastisch verschillen binnen de band.Ik wilde deze wedstrijd te 50Ω en hebben met succes gedaan, althans, alleen in theorie.

Voorheen gebruikte ik ADS schematische en ik gebruikte MTEE en MCROS delen wanneer dat nodig is om de gevolgen van een bocht, of dergelijke, in mijn route te nemen.

Echter, na het optimaliseren en het opbouwen van het op FR4, de resultaten zijn weg is en ik dacht dat (a) ik moet ADS impuls of een andere software, die ik ben niet zeker hoe gebruiken de meesten doen dit vooral omdat ik het dossier van S1P de belasting als referentie, zodat het waarschijnlijk kunnen uitvoeren simulatie en optimalisatie / tuning van daar Naast impuls, iets anders zou je aanbevelen, vooral degenen die functie de functie 'data items' van advertenties?(b) ik heb om alles een fabriceren op een tijd en proberen alles vanaf daar terug (die ik eerlijk, zou ik zeggen, is meer vervelend en wil voorkomen dat als er een ander alternatief. Tot nu toe lijkt het alsof er is niet (van collega's / baas) en dit is waarom ik hier ben om hulp / andere suggesties).

Mijn netwerk bestaat uit lijnen die verschillende Z0 hebben om het te doen werken.Ik heb toegepast, een paar begrippen uit de filter ontwerp zoals transformatie Kurokawa's.

Please help.

Thanks in advance
Last edited by thered op 28 feb 2009 1:12; bewerkten in totaal 1 keer

Ja je moet gebruiken Momentum opnieuw te simuleren uw ontwerp.Heb je de
juiste PCB model (ER & Dikte)?En heb je kijken om te controleren of uw
afmetingen zijn binnen de PCB-fabrikanten vermogen om te waarborgen?
(dwz als 13,3 molens nodig is, maar het PBC-maker kan enige garantie 13 A1 Mills)

Zorg er ook voor u waar gezien de juiste PCB materiaal.Ik heb een ontwerp en
(Ik heb een PBC gek van ER = 2.9 en geen 6.4.).

Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back