hulp in het systeem generator

C

ck_nandy

Guest
hoi
Ik heb een project ontworpen met Matlab Simulink blokken en Xilinx blokken.
Ik kan simuleren en te bekijken m output in de Simulink toepassingsgebied.m twijfel is kan ik een VHDL-code van dit project, waar ik heb gebruikt
Matlab Simulink blokken ...............

do Matlab Simulink blokken krijgen om te zetten in VHDL blokken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ppppppppplllllllllllllzzzzzzzzzz antwoord

"IS SIMULINK BLOCKSET synthetiseerbare ONDER XILINX's SYSTEEM GENERATOR ?"...

Ik ben er niet zeker van mooi weer Simulink blokken zijn synthesisable in het systeem generator.

Alleen de Xilinx * * blokken kunnen worden vertaald in FPGA-code.

De Simulink blokken worden doorgaans alleen gebruikt als bron (simulatie verstrekken gegevens) en als putten (display resultaten).
Simulink blok zijn aangesloten op Xilinx blokken door middel van 'gateways', die in feite zijn 'omzetten' blokken (typisch floating point naar / van vast punt).U kunt denken aan gateways als de fysieke pinnen van de FPGA.Simulink levert, en leest de gegevens van / naar deze 'pinnen'.Dit werkt niet alleen vanuit de Simulink omgeving, maar dit werkt ook wanneer de Xilinx blokken zijn vertaald in FPGA-code, en je laat de simulatie uitgevoerd in de werkelijke FPGA hardware (Harware Co-simulatie).
U kunt ook gebruik maken van MatLab M-Code (Code Xilinx M-blok), maar dit is beperkt (alleen elementaire logische constructies als if / then / else / zaak, elementaire wiskundige functies zoals vergelijken / add / aftrekken / mult (?)).Dit kan worden gebruikt, bijvoorbeeld om contruct state machines.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back