hoeken

J

jutek

Guest
hallo

is dat mogelijk het verschil in de vijfde van de PBO's transistor is bijna 300mV (-620mV en 916mV)!voor ss hoek model en temperaturen 125 en -40 adequaat?

Het is een AMS 0.35um.Ik denk dat deze verandering is te veel, dus misschien het model over fouten?

Geen probleem ...
Vaak PMOS 'Ve hebben een grote variatie dan in andere NMOS fab.

Ik zie dat PMOS "0.8 ~ 1.6 (mV / 'C) (= 100mV ~ 200mV)
Last edited by ipierre op 18 juli 2006 5:39; bewerkten in totaal 1 keer

Ik denk dat het mogelijk is.

alleen voor uw referentie: de IBM 0.18um dat ik op dit moment, PMOS's VTH variatie is ongeveer 200mV.

U kunt terugkoppeling ter compensatie van het proces variatie.groeten,
slim

altijd (at) smart schreef:

Ik denk dat het mogelijk is.ou kunnen gebruik maken terugkoppeling ter compensatie van het proces variatie.groeten,

slim

Hi Jutek,

het proces compesation techniek is de toepassing depandent.

Voor een simpel voorbeeld: een spanningsregelaar die kunnen reguleren de stabiele uitgangsspanning op alle hoek.kunt u waarschijnlijk post uw circuit, zonder het te weten, is het moeilijk helpen.groeten,
slim

altijd (at) smart schreef:het proces compesation techniek is de toepassing depandent.Voor een simpel voorbeeld: een spanningsregelaar die kunnen reguleren de stabiele uitgangsspanning op alle hoek.kunt u waarschijnlijk post uw circuit, zonder het te weten, is het moeilijk helpen.groeten,

slim

hi jutek,

ok, laten we vasthouden aan het geval wanneer vdd = 1.3V.

dus in dit geval de Vout = 0.8V, RL = 8, dus de rij-stroom is 100mA, toch?Ik denk dat het alleen zinvol voor mij, moet het zo'n grote omvang de huidige voor zo veel stroom.Anders, als je verkleinen, zal de pass transistor betreden lineaire regio.

Ik zie niet dat het een probleem is.groeten,
slim

hi jutek,ok, laten we vasthouden aan het geval wanneer vdd = 1.3V.dus in dit geval de Vout = 0.8V, RL = 8, dus de rij-stroom is 100mA, toch?
Ik denk dat het alleen zinvol voor mij, moet het zo'n grote omvang de huidige voor zo veel stroom.
Anders, als je verkleinen, zal de pass transistor betreden lineaire regio.Ik zie niet dat het een probleem is.groeten,

slim

Hi Jutek,

Pls label het signaal.

Een ding kan ik zien van de golfvorm is dat de fase marge nog niet goed gecompenseerd.

Een ander ding is: waarom je het noemen hoek?hoek verondersteld worden gesimuleerd accoss alle PVT.of je bedoelde iets anders?groeten,
slim

Hi Jutek,Pls label het signaal.Een ding kan ik zien van de golfvorm is dat de fase marge nog niet goed gecompenseerd.Een ander ding is: waarom je het noemen hoek?
hoek verondersteld worden gesimuleerd accoss alle PVT.
of je bedoelde iets anders?groeten,

slim

Ik denk het wel dat de korte lengte MOSFET heeft een grote invloed op de vijfde variatie.
Bij VDD verhogen, | Ve | worden verminderd door korte-MOSFET-effect.
Gelieve te simuleren met behulp van 1um in plaats van 0.35um

en, plz show vin , vin-signalen.

ipierre wrote:een vraag, Waarom dosis groen signaal tonen spanningsverlies?

Is het een voedingsspanning?
dwingen 1.3V bij VDD?

Jutek,

Voor mij is de output normale variatie (met de hoek), de totale variatie in golfvorm geeft slechts ongeveer 10mV (0,798 ~ 0.808v) over het proces.U kunt controleren of alle MOS in uw ontwerp is in satuation of niet?Hoeveel de lus winnen variatie tussen hoek?Groeten,
Slim

hoi
is het nessacary om alle transistoren in verzadiging te garanderen in alle hoeken proces, speciaal Spanningsvariaties temp....?hoe zit het als de hele prestatie van het circuit binnen aanvaardbare grenzen ..?ve i 'zeer kleine ervaring op dat gebied
bedankt
mahmoud;

Je moet lezen AMS 0.35um TECHNOLOG bestand.Ve is getest door foudry.Als VTH variatie is geschreven door AMS, is het juist.

Hi Jutek, ik denk het laatste perceel u getoond correct is, en ik denk dat de groene lijn is FF hoek @ 125c, en de beige is SS hoek @ 125c (denk ik SS 125c is het slechtste geval onder alle omstandigheden voor LDO-zaak), Klopt dat?lieve vriend.
succes.

smartdream wrote:

Hi Jutek, ik denk het laatste perceel u getoond correct is, en ik denk dat de groene lijn is FF hoek @ 125c, en de beige is SS hoek @ 125c (denk ik SS 125c is het slechtste geval onder alle omstandigheden voor LDO-zaak), Klopt dat?
lieve vriend.

succes.

Vergelijking van Tweeën zoals hieronder.

Rode ss -40 <-> Beige ss 125
Blue ff -40 <-> Green ff 125
Rode ss -40 <-> Blue ff -40
Beige ss 125 <-> Green ff 125

Resterende's vijfde is groter dan klopt.dus dan Elke Vout niveaus inversly zijn geregeld.
Analyse toonde aan dat het bestond uit Ve.
(Ik denk dat de Pass tr. Huidige is niet betrouwbaar bij het gebruik van Big W / L = 120mm/0.35um)

En, het ergste geval definitie verschilt het ontwerp van het typen.(Amp, Pass tr, weerstand, capaciteit enz. ..)
Ik denk dat het ergste geval is Beige SS 125 in uw LDO.(Zie rimpel effect.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back