Hoe voeg ik Fysieke tekst aan een GDS?

T

truebs

Guest
Hallo vrienden,

Ik heb een GDS en ik heb de coördinaten en de laag nummer waar ik graag de tekst te zetten.
De oorspronkelijke GDS heeft geen tekst, Hoe kan ik schrijf een GDS (of wijzigen dezelfde one), zodat het bevat de tekst samen met originele goemetries.?

Bedankt,

Er is een tekst laag.U moet handmatig inschakelen deze laag in de LSW.

Hoe kunt u handmatig inschakelen lagen in LSW voor GDSII doel?

Kunt u ons een beetje van de procedure?

Bedankt

U kunt inschakelen lagen met behulp van de LSW menu Bewerken-> set Geldig Layer ..

Nu komt naar ur vraag.U kunt schrijven eenvoudige vaardigheid scripts
etiketten te maken waar ooit u wilt in de GDS.

Ik ben bang dat u de vraag verkeerd heb .... meer appropiately Ik heb geen goede uitleg.

Ik wil niet te gebruiken lay-out editor .... dat is heel simpel is.

Ik wil gewoon ...GDS1 ------> DO SOMETHING -------> GDS2 (met toegevoegde teksten)

DO SOMETHING: kan een script.

Als ik, een lay-out editor ve ... zijn vrij eenvoudig om dit te bereiken.Maar het is handleiding.Ik wilde automatiseren.Ook SKILL werkt met CADENCE alleen ...... net als REGELING werkt met Synopsys ....Ik wil perl / of ander gebruik open source ....

Bedankt voor uw feedback,
truebs

Ik SKILL plakken van een script.Misschien kun je aanpassen per vereiste en je krijgt wat u zoekt.

SKILL Script ------------------------ ------------------------ ---
De volgende procedure SKILL zoekt naar het hoogste niveau kussentjes gevuld met een bijzondere
string ( "_io" in dit voorbeeld) en de output die in een ASCII-bestand.Met deze code,
wanneer er geen label op het hoogste niveau die voldoen aan het verzoek criteria, dan geeft
een lijn in de CIW zeggen zo.Er zijn geen pop-up vensters met deze procedure.

U kunt wijzigen / toevoegen van de print verklaringen, cel lijst in deze code zoals gewenst.De
procedure moet worden aangeroepen via searchPadLabel () in CIW na het laden van de SKILL code.procedure (searchPadLabel ()
let ((cv mylabel out mybBox)
out = outfile ( ". / padlist")

foreach (newpads '( "top_pads_new" "bottom_pads_new" "right_pads_new" "left_pads_new")

CV = dbOpenCellViewByType ( "new_pads_lib" newpads "layout" nihil "r")

mybBox = cv ~> BBox

mylabel = leSearchHierarchy (cv mybBox 0 "label"
lijst (lijst ( "text" "==" "_io"))
)

if (mylabel dan
fprintf (out "\ nDe labels voor de cel% s zijn: \ n" newpads)
foreach (lab mylabel
printf ( "% s" lab ~> theLabel)
fprintf (out "\ t% s \ t" lab ~> theLabel)
fprintf (out "\ t% f \ t% f \ n" (auto lab ~> xy) (CADR lab ~> xy))
); foreach

anders
fprintf (out "\ nGeen labels gevonden in cel% s die voldoen aan de zoekcriteria .. \ n"
newpads)
printf ( "\ nGeen labels gevonden in de cel% s die voldoen aan de zoekcriteria .. \ n"
newpads)
) if
); foreach

close (out)
) laat
); proceduretot hier ############### ################

Opmerking: Beschouw de leSearchHierarchy () functie gebruikt in de bovenstaande code:
---------------------------
mylabel = leSearchHierarchy (cv mybBox 0 "label"
lijst (lijst ( "text" "==" "_io"))
)
---------------------------

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back