Hoe te Verilog en VHDL-code laden in Debussy?

J

jamesyang1209

Guest
Beste Groep, Mijn project gebruik van mixed-taal in ModelSim. Nu kan ik dump golfvorm voor Debussy. Maar ik weet niet hoe aan verilog (*. v) en VHDL (*. vhd) bestanden laden in Debussy? Het lijkt erop dat Debussy slechts een taal te aanvaarden per keer. Dank. James.

Hallo, Debussy accepteert zowel Verilog en VHDL. Mag ik weten welke versie van Debussy u gebruiken? Ik kan u helpen u het oplossen van uw probleem. Groet, Ganesh

Mijn versie is 5.0.v12 (Win95/NT). Dank bij voorbaat. James.

Ik denk dat je je golfvorm exporteren naar "VCD" bestand in ModelSim. En dan dit bestand in Debussy en doen in Simvision.

maakt gebruik van command tools: vericom & vhdlcom, cpmille je broncode in bibliotheken, dan laden de bibliotheken in Debussy

Hoi, gewoon een bestand waar u alle u'r verilog ontwerpen. Maak vervolgens een meer bestand waar u alle u'r VHDL Designs. verilog.f ---------- 1.v 2.v 3.v Vhdl.f ------- 1.vhd 2.vhd 3.vhd vericom-f verilog.f vhdlcom-f vhdl.f als u dont geven geen bibliotheken wverything zal worden opgesteld in work.lib + + Dan roepen Debussy . van bestand menu import ontwerp Kies uit bibliotheken te selecteren work.lib + + Toen u normaal kan werken als u werk in verilog ontwerpen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back