W
wjxcom
Guest
Hoe te beslissen over de waarde van de Compenseer Capacitance, dat wil zeggen CC bij het ontwerpen van een OPA?In het boek "CMOS Analog Circuit Design" writed door Allen, vond ik, want van de tweede paal p2 = gmII / CL, de nul z = gmII / CC, en de GBW is GMI / CC, zodat we kunnen weten dat CL = 2.2 CC, waar de CL is de Load Capacitance.
Maar in de meeste condiction, de CC niet alleen afhankelijk van de belasting Capacitance, dwz CL, maar hangt ook af van de parasiet Capacitance, dwz C01, bijvoorbeeld de formule in de gehechtheid, vinden we dat CC wordt beslist door de CL en C01.
Mijn vraag is: wanneer we beginnen te OPA ontwerpen, doen we niet weten wat de waarde van w / l, dus we weten niet de waarde van de C01 niet!Dus, bijvoorbeeld van de formule in de bijlage, om te beslissen hoe de waarde van de Compenseer Capacitance, dat wil zeggen wanneer CC begin tot het ontwerpen van een OPA?
Help me please, thanx!De formule kan worden gevonden in de nota "een compensatie-strategie voor Two-Stage
writed by G. Palmisano and G. Palumbo.
CMOS Opamps gebaseerd op huidige Buffer "writed
door G. Palmisano en G. Palumbo.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid
Maar in de meeste condiction, de CC niet alleen afhankelijk van de belasting Capacitance, dwz CL, maar hangt ook af van de parasiet Capacitance, dwz C01, bijvoorbeeld de formule in de gehechtheid, vinden we dat CC wordt beslist door de CL en C01.
Mijn vraag is: wanneer we beginnen te OPA ontwerpen, doen we niet weten wat de waarde van w / l, dus we weten niet de waarde van de C01 niet!Dus, bijvoorbeeld van de formule in de bijlage, om te beslissen hoe de waarde van de Compenseer Capacitance, dat wil zeggen wanneer CC begin tot het ontwerpen van een OPA?
Help me please, thanx!De formule kan worden gevonden in de nota "een compensatie-strategie voor Two-Stage
writed by G. Palmisano and G. Palumbo.
CMOS Opamps gebaseerd op huidige Buffer "writed
door G. Palmisano en G. Palumbo.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid