Hoe maak je een C-model van de delta sigma ADC?

B

boeysue

Guest
Is er een papier of bron de invoering van de delta sigma ADC-model met inbegrip van de structuur van CRFB?Ik wil een aantal C-model van.Hoe het op het eerste te maken?
Bedankt.

de structuur van de delta-sigma lijkt te zijn "CRFB" / "CIFF "/..." MASH ",......
"CRFB": de waterval van resonatoren, feedback formulier.
mmmm ....
Terug naar het onderwerp, hoe je een C-model van het schrijven?
plz help .. merci

Ik zie geen probleem in het schrijven van een SDM-model in C - schrijf het verschil vergelijkingen voor alle blokken van toepassing, een invoer-en uitvoeren van een simlulation voor voldoende lange tijd de tijd.

Maar ik denk dat het makkelijker om het te doen in Matlab en Simulink.Doorzoek het forum voor voorbeelden ..

Er is een Matlab-code voor de toolbox in mathworks.But is het moeilijk om direct te vertalen voor C.
Dus ,....

bedoel je pakket Schreier's?Ja, het is meer gebaseerd op Matlabs signaalverwerking functies en zijn niet op tijd simulaties domein.

Kijk op mathworks.com voor Simulink-modellen door mensen van de Universiteit van Pavia (Malcovati et al.) - het moet eenvoudig zijn om deze modellen te vertalen C.

Ja, gebruik ik het model van de Schreier om simulate.But heeft het model van de Malcovati kan bereiken de prestaties van Schreier?.... bedankt voor hulp ..Toegevoegd na 1 uur en 28 minuten:Door de manier kan, waar u het verschil vergelijking van deze structuur? Die papier of welk boek!thanks. (in Schreier model)!bedankt.

Ik denk dat het onlangs verschenen boek van Schreier en Temes,
"begrip sigma delta converters", iets dergelijks, zal nuttig zijn voor de Matlab tool.

Dit boek hoeft alleen de leidraad voor het gebruik van Matlab toolbox.and heb ik al een hebt naast mij ...... Als ik wil vergelijking om het verschil te zien, moet ik lezen welke papieren? Of iets anders?Omdat ik een eenvoudige 2e orde single loop sigma delta C-model hebben geschreven, hebben het veel harmonischen. Dus het ziet er niet als het exact antwoord van de simulatie..... Ik heb wat papier om mijn programma te bevestigen of om mijn programma te corrigeren ... thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back