Hoe kunnen we de snelheid voor HFSS 10

A

alan6449

Guest
hi ..]

ik heb probleem in het ontwerpen in hfss .... im using hfss v10.im met venster vista.my probleem is mijn simulatie tijd duren erg lang (ongeveer 6 uur tot 12 uur). im ontwerpen microstrip antenna.im met airbox grootte 350mm (5 * hoogte) ... i dont know misschien mijn instelling is verkeerd ... Ik hoop dat iemand me kan helpen

Hoe zit het met uw computer? En hoe u de analyse instelling?

goed u niet geven veel informatie op alle.naar de huidige versie moet spped dingen veel

Hai,
Ik kan u een idee dat ik denk dat de reden voor die lange tijd.u om het aantal van adaptieve pasjes die u verlenen bij de analyse setup van uw project. Je kunt het nog op 6.

Ik hoop dat dit zou uw probleem zijn.

De lucht-box u genoemd is 35cm, dus de freq u geïnteresseerd bent in ongeveer 430MHz, wat relatief laag is en dus een grote tijd kosten.

Vier suggestie voor versnelling:
1) Om de lucht-maat van de doos, zolang de simulatieresultaten stabiel te houden;
2) Om te proberen de PML grens;
3) Aan lager de oplossing freq;
4) Iets vermindering van het pasnummer, maar aandacht voor een situatie, dat is soms te weinig passen zal leiden tot een nep-convergentie.

Als uw computer is dual-core, kan je naar tool-> Option-> HFSS Option-> Solver, en het opzetten van het aantal processoren worden 2.Ik denk dat het nuttig zou zijn om uw simulatie tijd te verminderen.Natuurlijk, de hierboven genoemde opmerkingen zijn eveneens waardevol.Succes!

Hoi

Het gebruik van meer cores vraagt een multiprocessor-optie in uw licentie ...

groeten

Ik denk dat u kunt gebruiken Windows XP, Vista weet u behoefte aan meer RAM grotere bron.
U kunt upgraden RAM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back