Hoe Excite antenne bij NEC?

G

goxy

Guest
In CST, Zeland we coaxiaal (Waveguide haven), maar in NEC hebben we niet.
Is genoeg om Excite net eerste segment (nodes) van draad van coax-kabel?

De basis van NEC is draad segmenten.U op welke segment heeft een extra toevoeging.Dit zou de drijvende spanning.Het kan ook een reactieve L of C-element.

Segment met extra adition is het eerste segment sluit aan de coax-poort (Cabal).
Kunnen we de huidige coaxiale poort met spanning bron want in de kabel hebben we TEM-modus, als het antwoord ja is wat parametars van spanningsafhankelijke knoop te gebruiken op een magnetron (2.4Ghz)?
Ben ik in het recht als ik ervan uit dat kabel (connector) is goed en zeer dicht ideaal (50R van reële en 0R van imaginaire impedantie)?

NEC heeft slechts eenvoudige dingen.De feed die u in staat gebruik te maken is een spanning van de bron in het centrum van een draad-segment.U zult gebruik kunnen maken van een gok voor wat spanning op de feed van uw echte antenne.De impedantie van de feed-lijn is niet een input-parameter in het NEC.

Als dit alles lijkt ruwe u niet vergeten dat de versie van NEC, dat is gratis voor het publiek is eenvoudiger dan de dure commerciële versies.Ik heb te horen gekregen deze commerciële versies zijn eenvoudiger dan de versies die worden gebruikt door
de Amerikaanse overheid.

HI,
Waar vind ik enkele voorbeelden voor het modelleren en simuleren met superNEC?
Bedankt en wacht op uw antwoord!

De COAX in SuperNEC wordt transmissie lijn.

Kan aangesloten op segment van draad.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back