Hoe controle dit circuit met behulp van een micro?

M

megamicro

Guest
Ik wil deze schakeling gebruiken in mijn nieuwe project aan verschillende voltages te krijgen van
5 V (bijvoorbeeld 5 tot 24 V).Ik weet dat dit kan werken, maar ik
kan niet beheersen.

Alle opmerkingen en suggesties zijn welkom!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

mijn advies is het gebruik van een klassieke schakelen upconverter ...
MAX1771 work great!
beste,
/ / a

PS: maak een zoekopdracht op www.m (at) XIM-ic.com

Breng de PWM signaal voor de GVP-ingang

U kunt produceren verschillende voltages

Hi megamicro,

dit is een twee fase voeding: de eerste is step-up schakelen, is de tweede lineair.
De lineaire regelaar kan nauwkeurigheid en een snelle respons.De switching bron, die optreedt als preregulator, geeft de nodige spanning op de lineaire regelaar voor het werken prima zonder slechte efficiëntie.
U kunt de duty cycle van het PWM signaal geïnjecteerd met GVP het nemen van de steekproef van de uitgangsspanning van de eerste fase A.
De lineaire regelaar moet worden gecontroleerd met de uitgangsspanning (VPP), te vergelijken tegen een referentie-en controle VPPE.
Groeten

Z

Ok, maar ik denk VPPE.on off controle pin.(VPPenable)

i'ts te complex om de PMW-signaal controle en de VPPE signaal.Ik ben het eens met het gebruik van eenvoudige STEP UP converter.De gemeenschappelijke lm3524 van National dient voor dit doel en heeft ingebouwde automatische controle van de output.alleen u shoul dat het de input die kan een analoge uitgang van microcontroller (of dezelfde, een gefilterde PWM uitgang)

als u wilt op de uitgang Voltaje met een micro controle alleen je nodig hebt om de uitvoering van de transistor, diode, en inductie in de STEP UP converter-modus, de feedback van de output en realiseren een eenvoudige PI-regelaar in de micro.

Nebisman

Dank aan alle

Ik vond een goed artikel over impuls toezichthouders die genoeg is voor
me te realiseren deze controller.
Als iemand geïnteresseerd is:

http://www.ee.uts.edu.au/ ~ venkat/pe_html/pe07_nc8.htm

megamicro

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back