HFSS9.2-Import probleem

A

ablendos

Guest
hi everyody:
Heeft iemand ooit dit probleem bij het importeren dxf bestand vorm autocad in HFSS9.2.Het bericht hieronder,

''[Fout] Import Native Instanties: Vertaling van "D: / fractaal / carpet.dwg" mislukt.''

Gelieve mij helpen dit probleem op te lossen.
Bedankt.

Met vriendelijke groet

ablendos.

Hoi,

Probeer te exporteren GDS2 bestanden.

HFSS kan automatisch worden omgezet in een 3D-model met behulp van een technologie-bestand.

Zie monster technologie bestand hieronder:

/ / Monster technologie bestand
/ / ------------------------------------------------ --------------
/ / L # Label Color Elevation Dikte
0 cond2 rode -1000 1000
1 diel1 rood 0 1100
2 cond1 rood 1100 1000Groeten,
Itai

ablendos schreef:

hi everyody:''[Fout] Import Native Instanties: Vertaling van "D: / fractaal / carpet.dwg" mislukt.
''

Probeer de versie van DXF bestand opgeslagen in Acad.Ik heb naar DXF-bestanden opslaan als versie 6 in Solid Works.

H3O

Hoi,

Ik ben een nieuwe gebruiker en HFSS Ik probeer te importeren een lay-out van Momentum te HFSS v9.Does anyone know how to do it?

Ik
heb geprobeerd te importeren GDS bestanden ook, en ik krijg de twee dimensies lay-out in HFSS, maar ik weet niet hoe de technologie te importeren bestand.Kunt u me helpen, alsjeblieft??

Dank u wel in de voorschotten

groeten

Amaya

Iedereen kan bieden standaard formaat van de technologie-bestand?

Ik kreeg een inbreng van een slimme vent die we konden importeren als 2D, dan vegen.

Hoi!

als u een DXF-formaat en nog probelms do send it to me, ik zal de invoer in HFSS en stuur je de HFSS project bestand.

Bedankt,
Hari Krishna
Bangalore, India

Ik heb similair problemen geconfronteerd tijdens het importeren van DXF-bestanden en de GDS.hoewel ze ingevoerd in hfss, was het niet goed nabootsen.dus ik jotted vaststelling van de coördinaten en gebouwd in VBscript.Het liep perfect.dit was mijn ervaring.Ik hoop dat het een goed idee was.

Ya, ik denk dat het veel gemakkelijker en generieke voor het bouwen van een matlab code met functies voor het genereren van vb scripts.

CST heeft goede gebruikersinterface om scripts te schrijven daar dat in HFSS, hebben we te schrijven met behulp van TextPad die is moeilijk te bewerken en te debuggen.

itaifrenkel schreef:

Hoi,Probeer te exporteren GDS2 bestanden.HFSS kan automatisch worden omgezet in een 3D-model met behulp van een technologie-bestand.Zie monster technologie bestand hieronder:/ / Monster technologie bestand

/ / L # Label Color Elevation Dikte

0 cond2 rode -1000 1000

1 diel1 rood 0 1100

2 cond1 rood 1100 1000
Groeten,

Itai

HI

U kunt het type "pedit" in CAD en voeg de lijnen naar een gesloten lijn, en de invoer HFSS.Of u kunt transforne. Dxf is. SM2 in HFSS8, maar het is comflex.

Groeten!

Edmund

Hallo iedereen.
Ik
ben een beginner in hfss.
Ik moet importeren dxf bestanden in hfss.Maar toen ik importeren, 3D tekeningen worden weergegeven als 2D vellen.Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

edata schreef:

Hallo iedereen.

Ik ben een beginner in hfss.

Ik moet importeren dxf bestanden in hfss.
Maar toen ik importeren, 3D tekeningen worden weergegeven als 2D vellen.
Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back