HFSS grens

S

skwok

Guest
Ik ben het ontwerpen van een ondergrondse antenne.

Voor de straling vak ik alleen het bovenste oppervlak zoals straling oppervlak.Betekent dit dat ik alleen het veld straalt vanuit de bovenkant?Al het gebied van de andere 5 kanten van het vak zal worden opgenomen onder de grond?

Please help.

Kudo

Ja, ik assigs alle grenzen.

Voor straling, ik alleen kiezen voor de bovenkant van de straling doos.Ik ben alleen geïnteresseerd in het veld straalde boven de grond,
en niet ondergronds.Is dit correct?

Bedankt.

Standaard als je niet kent een grens HFSS maakt het een perfecte E grens.Dit betekent dat uw antenne zal worden gemodelleerd als het scherm werd geplaatst in een metalen doos een opening aan de bovenkant.U kunt uw eigen omgeving dieletric te imiteren grond dat betrekking zal hebben op de zijkanten van uw antenne.Natuurlijk zul je worden beperkt tot de omvang van deze omringende materiaal afhankelijk van de verwerkingskracht van de computer.Aan het einde van deze vliegtuigen dieletric kunt u een perfecte E grens of een perfecctly geëvenaard laag of iets tussen afhankelijk van hoe u wilt model van de bodem.

YoungEng:

Dank u voor uw hulp.

Ik had mijn antenne in een rechthoekige doos van de bodem met een specifieke diëlektrische materiaal te imiteren verschillende bodem staat.

Dan had ik de lucht vak rond deze bodem doos.Nogmaals, ik krijgen het vak lucht boven het oppervlak voor straling grens en links alle andere 5 zijden standaard.

Bedoelt u dat de zijden zijn perfect E grens?Wat bedoel je met perfect afgestemd laag?Toegevoegd na 1 uur 22 minuten:YoungEng:

Is het juist te gebruiken "Grenzen, Wijs, Layer Impedantie" en materiaal instelling om geëvenaard laag?

Bedankt.

ja het is een perfecte E, u kunt uw randvoorwaarden voordat je simuleren met behulp van de grens oplosser opdracht onder de HFSS tabblad.Een perfect op elkaar lagen gewoon betekent dat het gebied zal worden geabsorbeerd.Het hangt als u wilt dat de velden worden teruggekaatst naar uw antenne of gewoon laten geabsorbeerd.Het is wellicht eenvoudiger te maken een tweede straling grens om de velden en alleen kijken naar de straling patroon van de initiële straling grens aan de bovenkant van de doos.

YoungEng:

Thank you so much for your help.

Kunt u verduidelijken hoe je volgende test voorwaarden?

1) perfect op elkaar laag die absorbeert alle gebied

2) Een grens die een afspiegeling is van alle gebied

Is er een goede doucmentation dat uitlegt grens instelling?Ik lees HFSS handleiding voor, maar ik herinner me niet veel gedetailleerde uitleg over het instellen van grenzen.

Weet u een goede 3rd party boek over HFSS?

Nogmaals, bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back