Het verschil tussen de verschillende Lattice CPLD?

C

chicken_feet

Guest
Hi all,

Zou u willen vragen over de significante verschillen op de ispMach 4000V/B/C en ispMachZ en 4A5 serie ispMach ...

Alles wat ik kon verzamelen van de spec is dat --

isp Mach 4000-serie - loopt op 1.8V tot 3.3V, Laag huidige statische

isp Mach Z-serie - loopt alleen op 1.8V en het laagste stroomverbruik

isp Mach 4A5 - de enige die loopt in 5V, de hoogste vertraging pin pinIk moet gebruiken CPLD in mijn systeem en geen eis van cruciaal belang voor de snelheid van de CPLD.Stroomverbruik is ook niet een probleem, ja, welke moet ik gebruiken?Ik heb aan boord van 5V en 3,3 V voeding, maar ook alle bijbehorende IC zijn gebaseerd op 5V CMOS.

Is het een gangbare praktijk het gebruik van een 3,3 V CPLD in een 5V systeem?Wat is de max huidige zinken en sourcing van de CPLD I / O-pin met een Vcc levering van 3.3V?Kan het gebruiken om een LED-drive?

Ook als ik de 4A5-serie gebruiken met een van Vcc 5V, de spec vermelden dat de IO zullen loopt nog steeds te baseren op een Vcc van 3.3V.Is dit betekent dan is het IO-productie zal worden 3.3V bij hoog en bij laag 0V?Zal dit een bron van problemen bij de interfacing met andere 5V CMOS-IC?

Welke van de serie zijn goedkoper voor hetzelfde volume?Ik kijk op een van beide de Mach 4000 of Mach 4A5 serie.Bedankt en hebben een goede dag.

chicken_feet

hi r u te concentreren op een enkele fabrikant dit u beter antwoord kan krijgen van hun tech support team zelf.Hier wat zou hebben gebruikt sommige reeks van CPLD is nog niet alles want er zijn n aantal fabrikanten en hulpmiddelen.

Ik heb enige ervaring met Lattice CPLD's, dus hier is mijn antwoord:
Als u een 5V systeem hebben, de enige optie is het gebruik van de M4A5's.Dit is een enkele spanning deel, maar de uitgangen station slechts 3.3V.Dit is echter meestal geen probleem omdat de meeste apparaten hebben een input tolerantie onder deze 3.3V.
Als u kunt gebruiken als systeem 3.3V macht, dan kan ik de Mach4000 reeks bevelen.Zeer lage kosten, eenvoudig te gebruiken en robuust.
Op de top van de software is gratis.

Groeten
L

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back