Het verschil tussen CCNA en MCSE cursussen

OSI-lagen: CCNA -> Lagen 1,2,3,4 (fysiek) MCSE -> 5,6,7 (toepassing)

Een Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE) is een persoon die is gecertificeerd door Microsoft om te werken met netwerken concepten en besturingssystemen. CCNA is een begin-level programma dat is gericht op certificeren een solide basis in Cisco-netwerken.

Ik heb gedaan de Cisco CCNA en vanuit mijn ervaring Ik beveel dit over de mcse met betrekking tot het leren op een academie. Ik heb na aankoop van het MCSE boeken, dat het gemakkelijk is om zelf te leren de MCSE thuis. Het enige wat je nodig hebt is een mid-range pc voor de installatie van server 2003 en 2 client pc's te gebruiken. U kunt leren alle technische vaardigheden voor de MCSE door gewoon te experimenteren op de server. De Cisco-apparatuur aan de andere kant is duur, en niet echt haalbaar voor de thuisgebruiker, met uitzondering van de adsl-modem, heb je niet nodig om een ​​router met behulp van OSPF, etc in binnen-als Cisco-apparatuur te implementeren is vooral apparatuur die wordt gebruikt bij de distributie / kern lagen van de netwerkarchitectuur. MCSE is een betere instap kwalificatie als de meeste network engineering functies vereisen ten minste 3 jaar ervaring. Hoop dat dit helpt,

Hallo allemaal, ik heb wel een cursus met de naam "Diploma in systemen en netwerken", die bestaat uit het werken in Microsoft-omgeving en linux. Nu ben ik in de berm van het doen van een aantal certificatie voor het krijgen van een dienstverband en ik ben in de war in de vraag of gaan voor CCNA of MCSE. Elk heeft zijn eigen belang en ik begrijp niet welke te kiezen. Ik ben ook van plan mijn highers te doen in Australië en dus het zou van groot nut zijn als de certificering ik ga kopen kan halen me geen part-time baan met betrekking tot het en ook om mijn highers in netwerken. Alle netwerk wizards hier plz do me helpen: cry: Bij voorbaat dank, hari

Als je meer geïnteresseerd in netwerken, ga er gewoon voor CCNA, dan proberen om CCNP te krijgen. MCSE is gewoon kennis te maken met Microsoft, is het misschien voldoende is en het is nutteloos als je in iets nodig hebt Linux of iets met betrekking tot netwerken.

Ik dank u zeer. Kan u stel me een goed trainingscentrum voor Cisco certificeringen in Chennai????

Assalam o Alai kum voor iedereen. Ik ben welkom door alle alle van alles wat je haar mijn eerste commentaar BCZ voor deze link. Ik ben ook CCNA student en ik blij dat alle ur reacties lezen voor een ander helpt. CCNA is beter voor Network-King, terwijl MCSE is beter voor de PC Champion. maar zijn afhankelijk ur inspanningen. ALLAH NIGHEBAN.

MSCE is Microsoft Certified System Engineer en het is gebaseerd op LAN en in principe een computer gebaseerde netwerken. Waar als het CCNA (Cisco Certified Network Associate) is een kennis van switches en routers en op basis van WAN. In feite is zowel verschillend zijn. Daarom, dat commentaar is dat je het best vergelijken CCNA of JNCIA Cisco Certified Network Associate en Juniper Networks Certified Internet Associate. Beter is CCNA en MCSE RHCE Red Hat Certified Engineer en Microsoft Certified System Engineer. Beter is RHCE

hi, waar kan ik praktisch oefenen CCNA. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] ik zou graag willen weten over de jeneverbes certificeringen. geen enkele men informatie. als pre eisen, cursussen, het belang ervan in arbeidsmarkt

Ik wil op de toelating of MCSE of CCNA dat is het beste te krijgen? reageer dan moet ik dank u

Misschien is dit bericht lijkt een beetje laat, maar beter te schrijven dan het tegenovergestelde! Cisco als de belangrijkste leverancier van de apparaten (hardware) om te netwerken en connectiviteit in de wereld, sommige cources van CCxA gemaakt voor beginners UO te CCxE voor de echte experts. Cisco richt zich op de apparaten die youo verbinding te brengen, zowel in LAN of WAN => switch, router, ... . Microsoft is bekend. MCSE en MCITP richt zich op de Windows-servers en netwerken met behulp van software. Deze 2 zijn heel anders met elkaar, echter moet men zowel hardware als software kennis om een ​​echte professional in dit netwerk technische baan, vooral in nieuwe ontwikkelen van regio's zoals de Perzische Golf, Midden-Oosten en zo verder. Over mijn eigen idee, ik denk dat de hardware kennis is echt verplicht. Maar als je wan om te gaan met de software die je beter onderzoek als op Linux gebaseerde servers zijn zeer goed. Ik heb zelfs hoorde dat Microsoft nog een aantal op Linux gebaseerde servers houdt voor haar belangrijkste servers. Om eerlijk te zijn heb ik geen Microsoft-producten (met name vanaf het moment dat Bill Gates het bedrijf verlaten!) Wilt.

gaan CCNA doen in Chennai en de beste die gaan voor deze cursus en worden recurit in een goede organisatie :)

Ik persoonlijk de voorkeur CCNA om MCSE [color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 16:49 ---------- Vorige bericht was op 16: 48 ---------- [/SIZE] [/color] dat is als je alleen wilt krijgen in netwerken [color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht Geplaatst om 18:23 ---------- Vorige bericht was om 17:49 ---------- [/SIZE] [/color]
hi, waar kan ik praktisch oefenen CCNA. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] ik zou graag willen weten over de jeneverbes certificeringen. geen enkele men informatie. als pre eisen, cursussen, het belang ervan in arbeidsmarkt
heb je geprobeerd on-line bronnen [color = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Bericht toegevoegd om 18:32 ---------- Vorige bericht was om 18:23 ---------- [/SIZE] [/color] Heeft iemand hier weet iedereen die een CCIE?

Voor CCNA, wordt u gecertificeerd CISCO hardware (je om met WAN-netwerken), terwijl voor MCSE, u bent gecertificeerd door Microsoft om te werken met netwerken concepten en besturingssystemen (u te maken met LAN-netwerken) CCNA moet krachtiger als het geeft je de overhand in de praktijk. Bovendien, als je eenmaal je CCSA verkregen, moet MCSE te zijn in een handomdraai

Als je een sterke en ervaren netwerkbeheerder, is het beter te volgen CCNA, MCSE en enkele Linux-administratie ook.

Ik zou zeggen CCNA examens zijn moeilijker als het meer dan alleen boeken kennis vereisen .. router sims., en de feitelijke router ervaring is de sleutel ... Ik denk dat MCSE is gericht op beheer als CCNA is in de richting van implementatie, engineering .. ------------------------------------------------

Microsoft heeft in feite liet de MCSE examens voor nieuwe producten en verhuisd naar een nieuwe accreditatie-methode. Maar een MCSE zelf heeft in verschillende versies van Windows, heb ik ook een aantal Cisco-router natuurlijk. Het grote verschil is de plaats waar je wilt werken. CCNA is meer geschikt voor een baan rol communcatie bedrijf, heb ik de cisco cursussen toen we keken naar onze eigen WAN, dat nu is een volledig beheerde oplossing nu heb ik alleen maar kijken na een dozijn Cisco-routers met VPN toegang tot ons netwerk. Gewoon om toe te voegen Microsoft ging door een slechte tijd met de reputauion van het MCSE-programma, (hetzelfde gebeurd met anderen, maar niet in dezelfde mate), de industrie afgesnauwd het. Er was een overvloed van papier MCSE (mensen die net geleerd de spullen uit boeken of briandumps), in plaats van ervaren mensen. Ik heb er een paar tegengekomen en ze hebben zelfs moeite met de meeste grondbeginselen van de dingen. Zo was iemand die niet wist hoe het lidmaatschap van een domein op de werkplek te veranderen. De meeste bedrijf is ook kijken naar ervaring en kennis, niet alleen de letters achter je naam.

ik moet een goede RHCE materials.i ben van plan om het RHCE examen te doen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back