Het verschil tussen CCNA en MCSE cursussen

A

Abu Ammora

Guest
[Size = 6] Wat is het verschil inzet. [Color = red] CCNA cursussen [/color] en [color = blue] MCSE Cursussen [/color], wat is de advange van elk van de ingenieur (ik bedoel de verworven vaardigheden en expierience) Thanks, Ramadan kareeem [/size]

Als je doet over computernetwerken, zonder twijfel, CCNA is meer geschikt voor u. Als je meer werken op Microsoft-product, dan is MCSE kan u helpen. Ik denk dat CCNA geeft je meer hand op de praktijk.

Ik ben het eens met leekk8, maar al zouden we kunnen zeggen dat sommige bedrijven geen Microsoft-producten gebruikt, sommigen van hen gaan naar Linux, of andere systemen, het hangt nu echt op het bedrijf dat u wilt werken aan of het systeem dat u bent geïnteresseerd zijn met ... dus ga met wat uw hart verlangt hehehe. : D

er zijn veel tracks in netwerken: 1-System Engineering: Is aan het besturingssysteem netwerk gebaseerde diensten te verlenen zoals web, file sharing, het delen van printers, chatten, video conferencing ........ door middel van diensten als webserver, DNS, DHCP, WINS, ....... 2 - Infrastructuur Netwerk: Is het netwerk infrastructuur voor data-stroom overkant van uw netwerk door middel van routers, switches, firewalls, IDS, ........... die handhaven of te beperken connectiviteit tussen netwerk nodes een platform te bieden voor het besturingssysteem gebaseerde netwerkdiensten

CCNA gecertificeerd maakt je alleen in CISCO equipmant (hardware), bijvoorbeeld. het configureren van de routers op een routing protocol, maar MCSE zal u gecertificeerd netwerk in de Microsoft-pakket (software) bv te gebruiken. hoe te netwerken, hoe te geven IP-naar een apparaat, windows server, hoe u Windows instellen op een ander apparaat in het netwerk, ........... etc (alle software) het vaststellen van