Het verschil tussen CCNA en MCSE cursussen

A

Abu Ammora

Guest
[Size = 6] Wat is het verschil inzet. [Color = red] CCNA cursussen [/color] en [color = blue] MCSE Cursussen [/color], wat is de advange van elk van de ingenieur (ik bedoel de verworven vaardigheden en expierience) Thanks, Ramadan kareeem [/size]

Als je doet over computernetwerken, zonder twijfel, CCNA is meer geschikt voor u. Als je meer werken op Microsoft-product, dan is MCSE kan u helpen. Ik denk dat CCNA geeft je meer hand op de praktijk.

Ik ben het eens met leekk8, maar al zouden we kunnen zeggen dat sommige bedrijven geen Microsoft-producten gebruikt, sommigen van hen gaan naar Linux, of andere systemen, het hangt nu echt op het bedrijf dat u wilt werken aan of het systeem dat u bent geïnteresseerd zijn met ... dus ga met wat uw hart verlangt hehehe. : D

er zijn veel tracks in netwerken: 1-System Engineering: Is aan het besturingssysteem netwerk gebaseerde diensten te verlenen zoals web, file sharing, het delen van printers, chatten, video conferencing ........ door middel van diensten als webserver, DNS, DHCP, WINS, ....... 2 - Infrastructuur Netwerk: Is het netwerk infrastructuur voor data-stroom overkant van uw netwerk door middel van routers, switches, firewalls, IDS, ........... die handhaven of te beperken connectiviteit tussen netwerk nodes een platform te bieden voor het besturingssysteem gebaseerde netwerkdiensten

CCNA gecertificeerd maakt je alleen in CISCO equipmant (hardware), bijvoorbeeld. het configureren van de routers op een routing protocol, maar MCSE zal u gecertificeerd netwerk in de Microsoft-pakket (software) bv te gebruiken. hoe te netwerken, hoe te geven IP-naar een apparaat, windows server, hoe u Windows instellen op een ander apparaat in het netwerk, ........... etc (alle software) het vaststellen van

Ceaser heeft gelijk. Mijn advies aan u voor het eerst gaan voor de CCNA en probeer voor MCSE. U kunt tegelijkertijd gaan voor deze cursussen met ur job ook. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 53 seconden: [/color] [/size] Ceaser heeft gelijk. Mijn advies aan u voor het eerst gaan voor de CCNA en probeer voor MCSE. U kunt tegelijkertijd gaan voor deze cursussen met ur job ook.

het zal afhangen van ur belang dient en u wanna go (netwerk / systeembeheer) als u wil doen om een ​​baan te krijgen, CCNA zou beter zijn.

Waarom CCNA is verboden in Pakistan? Dit is certificaat van Cisco, dat is een bekend netwerkbedrijf.

hi, als voorgerecht i prefer u om te gaan voor CCNA certificering, ik ben zelf een CCNA gecertificeerd student, met mijn ervaring die ik stel u naar CCNA en CCNP dan.

Ik heb niet gedaan MCSE, maar het fundamentele verschil tussen de twee is: CCNA-deals met WAN-netwerken MCSE-deals met LAN netwerken

Dat is een goede vraag om te vragen, omdat im ook proberen om te studeren voor CCNA, maar ik denk dat het beter en een shoter cursus. Ik weet niet welke het makkelijker wel.

Zoals ik weet, beide ook niet moeilijk ... maar MCSE bestaat uit 7 kranten ... dus moet je 7 modules te bestuderen.

CCNA-is een WAN-netwerk cursus & MCSE-is een LAN-netwerk Natuurlijk kan dat. En hebben allebei diff bedrijven certificeringen [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 4 minuten: [/color] [/size] en nu een dag weer CCNA is toegestaan ​​in Pakistan. GOED NIEUWS

CCNA is over het concept van routers en routing data. en MCSE is over de toediening van een netwerk lik-systeem administratorlike het creëren van gebruikers en het beheren van gebruikers en operationele en beperkingen voor gebruikers en software en het oplossen van hardwareproblemen.

@ Mansoorahmed Ik denk niet dat CCNA is verboden in Pakistan. Bovendien is er geen noodzaak om dit ding te vermelden hier :)

Wat is het verschil inzet. CCNA cursussen en MCSE cursussen, wat is de advange van elk van de ingenieur (ik bedoel de verworven vaardigheden en expierience) CCNA couse nu aangeboden door Cisco, in deze cursus ze opgeleid voor het bedienen van router en switch, na deze cursus bent u staat om te werken als zijn admin voor router en switch. MCSE cursus nu aangeboden door Microsoft, in deze cursus ze opgeleid voor administratie werk met os, zeg server based besturingssysteem

Hallo allemaal, Als ik wil gaan studeren over het instellen van de LAN-en WAN-netwerk. Kan ik ze allebei studeren?

Niets is verboden in Pakitan of waar anders, maar ik denk dat hij ment is het niet veel dat je zo'n certificaat hebben. Ik las een disscusion een keer op een furum dat het nu moeilijk is in Euroup en zelfs Noord-Amerika om werk te vinden als je afhankelijk van de CCNA. en zelfs voor degenen die CCIE zij mogen niet verwachten een speciale salarissen. Wat ik wil zeggen, het lijkt erop dat onze vriend "jinics" eindelijk het salaris feit :) geconfronteerd

voor CCNA het zal nuttig zijn in Cisco-producten en ook andere producten met een kleine veranderingen u kunt leren ze wanneer u werkt op elke andere producten zoals Hwawi en HP etc. in mijn mening CCNA is beter omdat het opgroeien snel en gemakkelijk als een starter kunt u verder MCSE wanneer u ze nodig hebt, als u zou maken dat je zal zijn als een loper is het leren stappen van bv. nieuwe. zal het zo makkelijk om MCSE te leren na het CCNA Good Luck en Happy Ramadan: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back