het ontwerpen van analoge schakelingen

M

malikanwer

Guest
Ik heb een vreemde vraag over analoge electronics.i hebben een cursus van analoge elektronica, maar ik krijg geen info over hoe je een circuit met de ontwikkeling van componenten met een cascade transisters als ik nauwelijks vergelijkingen oplossen van meer dan een transisiters.so kan iemand vertellen me hoe voors regelt zo veel condensatoren n verzet langs transisters in een enkele ckt ik weet het bijna onmogelijk om vergelijkingen op te lossen wanneer u elementen zijn meer dan 10 of meer.

Het is niet zo ingewikkeld.Laten we zeggen dat je een RF-ontvanger.U ontwerpt een front-end versterker, dat 5 of 10 delen die het heeft.U testen, optimaliseren en zette het ontwerp info in map # 1.U kunt vervolgens het ontwerp van een downconverter blok met sommige delen in, optimaliseren en het ontwerp info gebracht map # 2.U kunt vervolgens een IF design afdeling, waar je het ontwerp een IF-versterker, een variable gain versterker, en een soort van filter, testen en zette het ontwerp info in map # 3.U ontwerpt een schakelende spanningsregelaar, testen, en zet dat in map # 4.U ontwerpt een lokale oscillator, testen, zet de info in map # 5 ... en op en op.Aan het einde geeft u alle mappen op de lay-out man, en hij maakt een groot printplaatmaterialen met alle spullen op.U werkt met hem toe te voegen enkele mechanische onderdelen, zoals metalen schilden en connectoren.Hij eindigt zijn lay-out, en je ziet het over om te zien of er RF problemen die hij heeft ingevoerd.

Vervolgens fabriceren de raad, het monteren van de onderdelen, testen, en hopelijk het werkt.

annuleerteken u suggesties boek met praktische voorbeelden, zou het geweldig zijn

Probeer "The Art of Electronics" van Horowitz en Hill ..
Het kan worden gedownload van:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=58029&highlight=art electronics
of:
http://file.21ic.com.cn/RFDesign/The% 20Art% 20of% 20Electronics% 20 -% 20Horowitz% 20% 26% 20Hill.pdf
(bijna 90MB)
Groeten,
IanP

IanP wrote:

Probeer "The Art of Electronics" van Horowitz en Hill ..

Het kan worden gedownload van:

h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=58029&highlight=art elektronica

of:

h ** p: / / file.21ic.com.cn/RFDesign/The% 20Art% 20of% 20Electronics% 20 -% 20Horowitz% 20% 26% 20Hill.pdf

(bijna 90MB)

Groeten,

IanP

hoi!

de link voor file.21ic.com lijkt niet te werken.

- Al

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back