Het aanroepen van topografische wijze van Synopsys Ontwerp Compiler

M

mishras3

Guest
Hallo, Please help me voor de hieronder genoemde twijfels .. 1) Ik ben nieuw in ASIC methodologie, ik ben momenteel een IP waar in ik nodig om het te nemen door middel van de DC-Topo stroom beoordelen, ik ben in staat om de shell in de TOPO-modus te roepen. Ik geef de milkyway referentie-lib milkyway ontwerp bibliotheek TLU plus max bestanden TLU map bestand, zelfs de synthese gaat goed Hoe kan ik bevestigen dat mijn ontwerp is gesynthetiseerd in de topo-modus? 2) Is de compile_ultra-incrementele optie alleen vereist voor Topo-modus, of precies Wat is het doel van de incrementele optie? Groeten, Sourabh

Het spijt me om te antwoorden met een vraag. Kunt u mij zeggen waar precies kan milkyway bibliotheek te vinden ... of hoe kan het worden gemaakt? Dank.
Hoi, Please help me voor de hieronder genoemde twijfels .. 1) Ik ben nieuw in ASIC methodologie, ik ben momenteel een IP waar in ik nodig om het te nemen door middel van de DC-Topo stroom beoordelen, ik ben in staat om de shell in de TOPO-modus te roepen. Ik geef de milkyway referentie-lib milkyway ontwerp bibliotheek TLU plus max bestanden TLU map bestand, zelfs de synthese gaat goed Hoe kan ik bevestigen dat mijn ontwerp is gesynthetiseerd in de topo-modus? 2) Is de compile_ultra-incrementele optie alleen vereist voor Topo-modus, of precies Wat is het doel van de incrementele optie? Regards, Sourabh

Hallo Mishra, Door het gebruik van dc_shell-topografische Als u werkt met het ontwerp in topografische mode de prompt verschijnt als dc_shell-topo> compile_ultra is een opdracht die alleen ondersteund in de topo-modus dus moet je een extra licentie voor dc topografische mode, afgezien van dc compiler . De compile_ultra-incrementele is voor het nemen van uw ontwerp door middel van een seconde voorbij. Het helpt voor optimalisaties, zoals retiming, DFT en bewerken van de netlists. Dit geeft een beter QOR.

Melkweg is niet een bibliotheek. het is gewoon het milieu. proberen met behulp van de standaard libarary bestanden lsi10k.db. vergeet niet dat koppeling bibliotheek en het doel bibliotheekbestanden zijn altijd in. db-indeling. gebruik generic.sdb voor symbolen bibliotheek en dw_foundation.sldb als ur synthetische bibliotheek. alle bestanden zijn te vinden in de synthese bibliotheek map. 1) Link bibliotheek: saed90nm_max.db 2) Target bibliotheek: saed90nm_max.db 3) Symbol bibliotheek: generic.sdb 4) Synthetische Bibliotheek: dw_foundation.sldb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back