Hercules

Backend-team in ons bedrijf gebruiken kaliber als aftekening tool.

In het algemeen, kaliber is beter dan Hercules in de prestaties, capaciteit en snelheid.Maar als je stroming wordt gedomineerd door Synopsys instrument, dient u gebruik te maken van Hercules.

raymond_zhang schreef:

thx alle

alle andere aftekening tools?

Voor zover ik weet, de meeste van de gieterij gebruik kaliber als hun aftekenen tools.

in het algemeen gieterijwerk vrijgeven beide kaliber en Hercules runset.
BTW, gaat aftekenen betekent DRC / LVS?

Ik denk dat beide programma's hebben hun eigen pro en contra.Sommige van de functie, kaliber heeft een betere baan te vergelijken met Hercules, en de andere manier rond voor een andere functie.Het
is helemaal aan de gebruiker.

HI

Kaliber is de aftekening instrument en het is TSMC aanbevolenRahul

PREFFERED kaliber is als het is de TSM aftekening instrument

Het is duidelijk dat de trend alll gieterij en design huis passen het kaliber als de standarize aftekening tools.

kaliber is het beter gereedschap, assura is een ander goed tools.i ben met beide ze nu!

Kaliber is het op grote schaal gebruikt Aftekenen tool.Het wordt gebruikt in TSMC Referentie stroom ook.

Voor Aftekenen betekent gieterijen aanvaarden voor tape als gieterijen loopt DRC / LVS voor uw GDSII zo goed, dus je moet overeenkomen met de instrumenten die zij gebruiken, dat
is waarom zij vrijgave van de regel wordt voor je.
Voor instellingen, zijn er waarschijnlijk drie instrumenten
Calibr @ van me (at) Tor graphics
Dracul @ vanaf Cad (at) ence
Hercules @ uit Syno (at) psys, die een (bij) vanti eerder
Assura @ wordt zelden gebruikt door ppl als het
is niet efficiënt.Het
is gewoon voor het uitvoeren van kleine blokken en kleine chips als het kan integreren normaliter Cadence @ layout tool en zo kunt u tegelijkertijd oog ur fouten online.Anderen meest waarschijnlijke gebruik commando modus

Ja, kaliber kan worden beschouwd als de standaard.

Maar je
kunt beter de fundary
de suggestie ...

Kaliber is standaard.

De performance is beter en het is de voorkeur.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back