helpen bij verilog code voor een 8 * 8 mutiplier

D

deepavlsi

Guest
hello everbody

Ik heb hulp nodig van verilog, als iemand de smulated resultaat zowel input-en output voor een 8 * 8 mutiplier met verilog, kunt u het naar mij hebben?

bedankt,
deepa.v

Hi deepavlsi,

Kunt u een beetje meer gedetailleerd.

Wilt u de volgende module?

Code:module mult8x8 (in1, in2, out);input [7:0] in1, in2;

output [15:0] out;toewijzen out = in1 * in2;endmodule

hoi

thanks for ur antwoord, dit is in feite de hulp Ik verwacht van mensen ur ..Ik heb gedownload de pijplijn 8 * 8 multiplier van de netto-code, maar terwijl ik dat simultaing, im simultaed niet in staat om resultaat te krijgen, en ook i didnt know-how om de input van kracht .. dus als u enig idee, hoe de kracht ingang voor een 8 * 8 pijplijn multiplier vriendelijk mij uitleggen ...bedankt
deepa.v
Syswip wrote:

Hi deepavlsi,Kunt u een beetje meer gedetailleerd.Wilt u de volgende module?Code:module mult8x8 (in1, in2, out);input [7:0] in1, in2;

output [15:0] out;toewijzen out = in1 * in2;endmodule

hi thanks for ur antwoordEigenlijk heb ik twijfel over gesimuleerde resultaat ... Ik heb de code geschreven voor een 8 pijplijn * 8 multiplier .. afterthat Ik heb een compilatie met succes gedaan, maar nu wil ik om hier de gesimuleerde uitgang voor een van deze multiplier te bekijken .. de gesimuleerde golfvorm, i didnt know how te dwingen input ...merci ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back