Help: PC parallelle poort naar SPI spanning verschuiving circuit

S

smithchart

Guest
Hoi,

Iedereen heeft de referentie-ontwerp / aanbevelingen voor een interface circuit tussen de PC parallelle poort en een apparaat met behulp van SPI protocol?Het voornaamste doel van de interface circuit is tot 5 V output parallelle poort van de PC om te zetten 3.3 V, die zal worden gebruikt door SPI protocol.

Thanks in advance.

Hier is een eenvoudig niveau vertaler / buffer die niveaus converteren van, in dit geval, 3.3V tot 5V en vice versa ..

Groeten,
IanP
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi, IanP:

Thanks a lot for your help!

Het zou beter zijn als je meer details over deze figuur als geschikte delen (deel-nummer) van de transistor kunnen geven.

Eigenlijk, na intesive zoeken op het internet, ik vond ook soortgelijke schakelingen die gebruikt Philips BSNxx serie MOSFET aan het algemene doel bi-directionele spanning shifter te voeren.Daarnaast zijn er veel van IC's voor het bereiken van dit soort doel, om iedereen die deze post bekeken voordeel, zou ik graag enkele van de toepassingen, zoals hieronder.

Met vriendelijke groet,
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Smithchart,

U 102 plaatsen op het forum.
Ik ben ervan overtuigd u weet dat links de voorkeur waar mogelijk in plaats van upload?

http://pdfserv.maxim-ic.com/en/ds/MAX3372E-MAX3393E.pdf
http://www.semiconductors.philips.com/acrobat/applicationnotes/AN97055.pdf

Van slick weinig Ian's spanning vertaling circuit, 10 k weerstanden en 3,3 en 5 volt niveaus zijn niet van plan het genereren van een milliamp van de huidige, zodat een willekeurige goedkope algemene doeleinden zoals een NPN transistor 2N3904 van pn2222 zal prima werken.Elke laag vermogen NPN bipolaire transistor met een winst van meer dan 100 en een actuele rating van meer dan 100 milliampère dienen veilig te zijn (honderden transistors aan die criteria).Dit circuit is net als 10 cent te maken, maar als je geld wilt uitgeven aan spreekwoorden niveau conversie spul mijn gast.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back