Help mij voor een prject

P

Plato

Guest
hai vrienden,
Na een goede zoekopdracht i hav vond deze site en hopen wat hulp FRM deze te krijgen.Ik ben een student in Kerala engg universiteit.Ik wil een project doen in laatste jaar ..moeten dus een aantal ideeën voor.Ik ben enigszins geïnteresseerd in mobiele communicatie, maar ik weet niet wat te doen over dit onderwerp te ..plz stel me een aantal goede ideeën evenals sommige onderwerpen ..

hoop om een goede samenwerking in het frm u mensen
[/ b]

Je kan een PC doen om de PC koppelen via RF, kunt u gebruik maken van de modulatie die gebruikt wordt in de draadloze comms we vandaag hebben, maar werkt langzamer, maar het aantonen van het concept.
Vanuit mijn ervaring die ik u adviseren om te proberen te houden zo eenvoudig mogelijk, omdat deze dingen de slechte gewoonte van gaan mis hebben.
Dit is gewoon een idee dat betekent niet dat je het doet, zien of het haalbaar is binnen de tijd die je hebt.

Dat is een goed idee en bedankt voor het ..maar is het mogelijk om gegevens via radiogolven zoals in het geval van de draadloze communicatie?of is het beter om te gaan voor infra rood dan de RF-communicatie tussen de pc's?
Kon u suggereren mij wat webadres waar ik kan vinden een dergelijk circuit?

zo ja, heel erg bedankt

U kan lezen wat stof op de CDMA of OFDM.Zij zijn de invoerbeperkingen op de mobiele communicatie!

Ik zou liever RF, IR heeft een korte bereik en moeten worden gericht.
over de circuits ik echt niet weet waar je ze kunt vinden, maar dat moet een deel van uw werkzaamheden voor het project, onderzoek, zult u veel leren door te doen, en je moet op zijn minst proberen om het circuit te ontwikkelen zelf , montage een vooraf gemaakt is de lol van te maken, en het is moeilijker te debuggen als er iets fout gaat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back