Help mij om dit URL-indeling kunt u begrijpen

A

ahmad_abdulghany

Guest
Er is een aantal web-site die ik wil downloaden groot aantal bestanden ..
Ik kon niet gebruiken 'download all' functie van een download programma als ik de banden voor elk bestand volgen om haar eigen download pagina.

Ik merkte dat alle download links naar bestanden om regelmatig vorm zoals:

http://audio.mywebsite/getFile.php?fileId = 459
-> Dit is wat firefox weergegeven als de bron van downloadbestand ..
Het getal 459 wordt verhoogd in de reguliere manier met constante stap ..
zodat ik gemakkelijk kan genereren een tekstbestand met lijst van alle andere bestanden links (vergelijkbaar met deze in-formaat)Het adres van waaruit ik start het downloaden van een bestand neemt de vorm:http://audio.mywebsite/download.php?fileId = 459
-> Dat is weergegeven in de URL balk.Het probleem is dat aantal bestanden ik wil downloaden is enorm, en het is echt vermoeiend om elke pagina en download een open door een ..

Ik heb al gegenereerd (met behulp van Matlab) een lijst van download locaties (in de vorm hierboven) maar toen ik het aan ingevoerde DAP, kon het niet begrijpen of waarschijnlijk te downloaden!Ik hoop dat iemand me kan helpen ...BTW, extensies MP3-bestanden zijn, en als ik download ze, nemen ze namen die niet bestaat in de download bovenstaande adres !!!!!Thanks in advance,

Ahmad

Deze bestanden worden bediend door een PHP-script, dat controleert of u de link van de website, of niet hebben aangeklikt.Het is een bescherming tegen hot-koppeling van de bestanden naar een andere website.
Het mechanisme maakt gebruik van Referer waarschijnlijk 'een HTTP-header' veld, dat het adres van de site waarop dat verband werd gevonden omvat.

Het enige wat u hoeft te doen is om een goede referer adressen bij elke HTTP-aanvraag pas, Het is heel makkelijk uit programmeurs oogpunt, wanneer men al schreef een HTTP-protocol component / library / wat dan ook.Helaas is het een beetje problematisch wanneer u een dergelijk bestand met behulp van bestaande software te downloaden.
with referer option.

Een manier om het te doen is om wget
gebruiken referer optie.
Quote:

- referer = URL

Inclusief `Referer: URL 'header in HTTP-verzoek.
Nuttig voor het ophalen van documenten met

server-side verwerking die nemen ze altijd worden opgehaald met de interactieve web

browsers en alleen komen wanneer Referer goed is ingesteld op een van de pagina's dat punt

hen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back