Help mij bij het vinden van vertraging op de cadans Spectre

R

ramesh441

Guest
Hallo vrienden

Ik had een ciruit met 16 ingangen met DC-voeding en met een uitgang krijgt dc constante spanning als gevolg.

nu wil ik de uitgang te vinden de vertraging ontlenen de 16e input en
Kan ik weet hoe ik kon doen in cadans Spectre

Hartelijk bedankt,

Ramesh

Hallo,

Vanaf het ADE Design milieu -> Tools -> rekenmachine.

Van de functies -> kies voor "cross"
bij "signaal" -> schrijf de naam van signaal (VT ("/ net010") voor bijvoorbeeld wanneer net010 is de netto-naam)

bij "drempelwaarde" -> schrijf de kruising (spanning) waarde, waarin uitstel nodig is (meestal Vdd / 2 in digitale schakelingen).

bij "Aantal Edge" -> als het punt is meer dan eens overschreden, te bepalen welke moeten worden beschouwd als een

bij "Edge type" -> kies ofwel stijgen of dalen, afhankelijk van splitsing linksaf richting

Herhaal de stappen voor zowel signaal dan aftrekken en je krijgt de vertraging.

Sir,
Mijn vraag is, voor een DC spanning die gewoon variëren.

Mijn inbreng is 1,2 volt DC constant.en output is 0,9 een constante voltage DC.

Hoe kan ik de vertraging van het?dat wil zeggen hoeveel tijd is het circuit nemen van mijn 16e input voor de o / p

Hartelijk bedankt,
Ramesh

Kunt u uitleggen wat meer over uw circuit-als in beahviour?

Is er een klok in uw circuit.

Wat zijn er DC input?Stap ingangen?Zo ja, hoe en wanneer ze geactiveerd?

Mijn invoeren van een DC 1,2 V en zijn niet constant varing

Hoe kan ik vertraging te meten, aangezien er geen variatie in signaal mbt tijd

Ik denk dat voor simualtion doeleinden, input moet je niet een DC bron, eerder een Vpulse dat zou 0 stap van de gewenste waarde en het aanbod te krijgen om deze waarde gehouden.In dit geval kunt u zorgvuldige inschatting van de vertraging tussen het tijdstip van de toepassing van de DC-bron tot het moment dat de output zou reageren.Als u use een DC bron bij de ingang, cadans (of spook) zal (meestal) start de berekening van de initiële toestand van voorbijgaande aard van de dc-oplossing, die meestal van het circuit final steady-state en je'd nooit zie de vertraging.Dus, door gebruik te maken Vpulse je kracht staat een andere initiële en kan vertragen zien.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back