Help me te ontwerpen anuular sleuf antenne in IE3D

M

mainak001

Guest
Ik wil het ontwerp van de structuur die in de krant.

Vertel me alsjeblieft hoe de ringvormige gedeelte ontwerp ..Ik ben het uploaden van de papier-en ie3D bestand ik heb ontworpen.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1019809 # 1019809: papier ..
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Voor CPW structuren verwijzen hoofdstuk 8 van IE3D Manual.

Hi, mainak001:

Uw maakte niet het gat van de ring.Hier zijn een reeks bestanden ter illustratie van de stappen.

Groeten,
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Dank U wel voor de hulp ..Nu I'am in staat om de geo bouwen ..

Just some quaries ..Fundamentele een ..

In deze paper worden ze met behulp van een substraat waarvan ER = 10.8 en h = 0,635

En toch willen ze gebruiken als een nuttig antenne ..Is het mogelijk?

A per mijn kennis voor het doel van de antenne Er SHD minder dan 9.8 (aluminiumoxide). SHD en hoogte groter zijn dan 0.854 ..

Na simulatie Ik krijg heel slecht resuls ..Gelieve verduidelijken mijn twijfels ..

Hi, mainak001:

Er Hoger en kleinere H beperken zal het gebied meer in het substraat.Het is normaal gesproken niet goed voor straling doel.U kunt echter nog steeds in staat zijn om de voeding netwerk om goede afstemming te bereiken zo afstemmen dat de meeste van de energie wordt uitgestraald uit.Normaliter zal de bandbreedte smaller zijn voor hoge Er en kleinere H u zelfs nog in staat zijn om deze wedstrijd in het midden frequentie.

Met vriendelijke groet,

Hoi,

Ik wil een spiraalvormige antenne voor 11n band ontwerp (in de 5 GHz-band), mijn prioriteit ligt in PCB.

Kan iemand mij helpen in het werken met CAD binnen / langs CST MWS?

Best Regard's
Minar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back